וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מבועתת": חזרה לביתה אחרי 3 חודשים ולא האמינה מה קרה לתפוחי האדמה שלה

24.7.2020 / 0:00

דונה פורי החליטה לנצל את מגיפת הקורונה ובילתה את תקופת הבידוד בדירה של בן זוגה. אלא שאחרי שהיא חזרה לדירתה הקטנה היא גילתה שתפוחי האדמה שלה השתלטו על כל הבית: "חברים שלי לא הפסיקו לצחוק מזה"

סיפור בדקה - מה קרה למי שהחליט לאכול רק תפוחי אדמה במשך שנה?/מערכת וואלה! News

כאשר החלה מגיפת הקורונה להשתולל בצרפת והודיעו על איזורי הסגר, דונה פורי לא בזבזה זמן. היא נמלטה מהבית שלה כדי לבלות את הבידוד עם החבר שלה בצד השני של העיר. מבין שלל הדברים שהיא השאירה מאחור בביתה הפרטי, בלט במיוחד שק של תפוחי אדמה שהיא קנתה מחנות מקומית כדי להשתמש בהם לארוחת הערב.

דונה ממש לא הוטרדה מתפוחי האדמה האלוה בזמן שהיא שהתה עם חבר שלה, אבל כשהיא חזרה לדירתה שבקון, צרפת, אחרי שלושה חודשים - ציפתה לה הפתעה. דונה נדהמה לגלות כיצד תפוחי האדמה החלו לנבוט, גידלו מעין מחושים באורך של מטר ויותר והגיעו כמעט לכל פינה בבית הצנוע והקטן שלה.

תפוחי אדמה. צילום מסך, צילום מסך
תפוחי האדמה השתלטו על הבית/צילום מסך, צילום מסך

דונה, שעובדת בתקשורת, סיפרה: "כשפתחתי את הדלת הראשית הבחנתי במשהו מוזר בחלק האחורי של המטבח. כשהאור היה כבוי לא הבנתי שזה יוצא מתפוחי האדמה. רק שפתחתי את התריסים הבחנתי במחזה יוצא הדופן הזה. בשלב הראשון הייתי מבועתת, אבל אחרי שהבנתי מה זה צחקתי ושיתפתי את זה בוידאו בסנאפצ'ט. החברים שלי לא הצליחו להפסיק לצחוק מהמראה הזה".

ואכן התמונות היו משעשעות. ה"מחושים" של תפוחי האדמה הגיעו כמעט לכל פינה בבית, עטפו את כלי המטבח, הפילו חלק מהם לרצפה ואפילו כרכו את עצמם סביב הטלוויזיה. דונה סיפרה שלקח לה שעות לפנות את כל תפוחי האדמה והגבעולים העצומים מהבית שלה, אבל כמובן שקודם היא שיתפה את זה בטוויטר שלה.

עוד בוואלה!

מקליפות בננה לתפוחי אדמה: קבלו טיפים ביזארים אך יעילים לניקיון הבית מחולת ניקיון אמיתית

לכתבה המלאה

הנה עוד תיעוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully