וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקליפות בננה לתפוחי אדמה: קבלו טיפים ביזארים אך יעילים לניקיון הבית מחולת ניקיון אמיתית

19.12.2017 / 23:45

האישה שזכתה בתואר "מלכת הניקיון" חושפת טיפים שימושיים ויעילים לשמירה על ניקיון הבית - בעיקר כשאורחים צפויים להגיע. מניקיון זכוכית עם קליפות תפוחי אדמה לליטוש סכו"ם עם קליפות בננה - כך תוכלו להחליף את חומרי הניקוי מלאי הכימיקלים בחומרים טבעיים יותר

כמה קלוריות שורפים בביצוע מטלות ניקיון/סיפור בדקה, וואלה! NEWS

בסרטון – כמה קלוריות אתם שורפים בניקוי הבית?

אם לשלושה ילדים שמנקה את הבית שלה 6 שעות מדי יום, 364 ימים בשנה, ומספרת שהיא מכינה את הבית לחג המולד מאז אוגוסט זכתה לכינוי "מלכת הניקיון" - ונשמע שבצדק. לינזי בת ה-38 מפיטרבורו היא חולת ניקיון עם קבלות. היא כיכבה בסדרה שעוסקת בנשים וגברים שסובלים מאובססיית ניקיון כסוג של הפרעה אובססיבית קומפולסיבית, הניקיון הוא תמיד בראש סדר העדיפויות שלה (אפילו יותר מהילדים) וכשהיא יוצאת מהבית היא תמיד שמה אצלה בתיק חומרי ניקוי או סכו"ם נקי לעת הצורך.

מלכת הניקיון חשפה בפני FEMAIL כמה טיפים יעילים ומעט ביזארים לניקיון הבית - מאיך להשתמש מחדש בשאריות קליפות תפוחי האדמה לליטוש זכוכית ועד טריק מוצלח למניעת הפצת ריחות רעים במקרר עמוס במאכלים. לינזי טוענת שה-OCD שלה הפך אותה לאושיית רשת עם המוני עוקבים באינסטגרם וטוויטר שפונים אליה מדי יום לקבל טיפים בנושאי ניקיון.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בטוחים שהבית שלכם נקי? מצאנו כמה פריטים מטונפים שוודאי שכחתם לנקות

לכתבה המלאה

לינזי מודה שהזמן היחיד בשבוע שהיא מצמצמת בו את שעות הניקיון שלה הוא בסופי שבוע - אז היא מקדישה יותר זמן לבילוי עם בעלה וילדיה - תאומות בנות 14 וילד בן 9. היא מודעת לכך שרוב הציבור אינו חולה ניקיון אובססיבי כמוה, אבל חושבת שיש כמה דברים שחשוב מאוד להקפיד עליהם כדי ליצור אווירה נעימה בבית גם אם ניקיון לא בראש מעייניכם, "וכמה שאני לא מסכימה עם זה, אם יש לכם ארון גדול או מקום מתחת למיטה, עדיף שהדברים הזרוקים שלכם יכנסו לשם ולא יישארו מבולגנים ברחבי הבית כשאורחים מגיעים".

הטיפים החגיגיים של מלכת הניקיון

לינזי מודעת לכמות הכימיקלים בה היא משתמשת לניקיון הבית ולכן תמיד מנסה למצוא חלופות טבעיות. הנה כמה טיפים לניקיון שלה ששווה לאמץ, בטח אם אורחים צפויים להגיע לביקור בקרוב.

קליפות תפוחי אדמה לניקיון כלי זכוכית

אם כלי הזכוכית שלכם התלכלכו בכתמי מים עיקשים, לינזי מציעה לשפשף עליהם בעדינות קליפות תפוחי אדמה כדי להסיר את הלכלוך ואחר כך לשטוף כרגיל במים. "הם יראו כמו חדשים", היא אומרת.

קליפות בננה לפוליש

כדי לוודא שהסכו"ם מצוחצח ונוצץ, שפשפו עם פנים קליפת הבננה את הסכינים והמזלגות שלכם. זה עובד מתברר.

ריחות רעים במקרר? לא עוד

לקראת ארוחת שישי, המקרר שלכם עמוס יותר מהרגיל? כדי למנוע ריחות רעים - מלוא קערה בסודה לשתיה ומקומה אותה על המדף האמצעי במקרר. הסודה תספוג את הריח הרע.

אורחים באים? נקו שירותים

לפני שאורחים מגיעים – התאימו עבורם את תא השירותים. נקו היטב את האסלה, שימו מגבת נקייה ויבשה והניחו מספר גלילי נייר טואלט זמינים. הוסיפו מפזר/מטהר אוויר שמרסס אוטומטי כדי לשמור על ריח טוב בחדר, גם כשאין שם אף אחד.

התאימו את ביתכם לאירוח

האורחים בדרך? שמרו ארגז פלסטיק ליד הדלת עבור הנעליים שלהם (אם אתם מתעקשים שישאירו אותם בחוץ), שמרו מקום למעילים במטלה הבגדים שבכניסה (אם אין כזה - לדאוג לתחלופה זמינה) ולסיום – כסו את הספה בסדין אותו תוכלו לשטוף אחרי שהאורחים ילכו.

האורחים הלכו?

מלבד הניקיון הקבוע שמגיע אחרי שהאורחים מועילים בטובם ללכת, הקפידו לא לשכוח את השטיחים. השתמשו בתערובת של שמן אתרי וסודה לשתייה ורססו אותה על השטיחים כדי לשמור עליהם רעננים ונקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully