וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה גאוני:" כך תצילו את העציצים בבית בעזרת טמפון

19.7.2020 / 0:02

אם אתם אוהבים לשים עציצים בבית, אבל מתקשים למנוע מהם לנבול אחרי כמה ימים, הטריק הזה בשבילכם. בחורה אוסטרלית חשפה בפייסבוק כיצד ניתן לעשות פלאים בעציצים בעזרת טמפון, וזה פשוט עובד

יוסי ציפקיס

בסרטון - עשה זה בעצמך: להפוך קופסת שימורים לעציצים

לא משנה עד כמה תשקיעו בעציצים הביתיים שלכם, תמיד הסוף שלהם יהיה זהה והם ינבלו וימותו. יותר מדי אור שמש, מעט מדי אור, יותר מדי מים או מעט מדי מים - יש הרבה סיבות לכך. אלא שמסתבר שיש לכך פיתרון והוא נמצא בארון של כל אישה. בעזרת שימוש בטמפון פשוט אפשר להאריך את חיי העציצים - ויש לזה הוכחה.

הפוסט שחשףאת הטריק

אישה אוסטרלית בשם איירי אפרס שיתפה בפייסבוק את הטריק שלה. היא העלתה תמונות של העציצים שלה עם טמפון תקוע בפנים וכתבה: "נתתי יותר מדי מים לאחד מהעציצים שלי ודאגתי שהוא ינבול גם. ראיתי את הטיפ הזה בתגובות של קבוצה אחרת והחלטתי לאמץ אותו. אני לא משתמשת בטמפונים, אבל היו לי כמה בארון באמבטיה. החלטתי לנסות להשתמש בהם וזה ממש עבד".

עוד באותו נושא

גידלה צמח במשך חודשים ונדהמה לגלות מה באמת יש בתוך העציץ

לכתבה המלאה
טמפונים לעציץ. צילום מסך, צילום מסך
הטמפונים פשוט סופגים את הלכלוך/צילום מסך, צילום מסך

היא הסבירה: "הטמפונים ספגו את המים והלכלוך בתוך שעות ספורות, אז אם בטעות השקיתם את העציץ ביותר מדי מים, פשוט תדחפו לתוך האדמה שלו טמפון והוא גם יכפיל את הגודל שלו ויספוג את המים והלכלוך".

מסתבר שטריק הטמפונים עשוי למנוע מהענפים לנבול ולהפוך לחומים ומהשורש להירקב, מה שיגרום לצמח למות. אלא שאם זה מאוחר מדי, יש לקצץ את השורשים הנגועים ולחזור על התהליך בתקווה שהעציץ יצליח להתאושש.

העוקבים של איירי התלהבו מהטריק הזה ואחד מהם כתב: "זה פשוט גאוני". אחרת הגיבה: "וואו, אני צריכה את הטריק הזה. אני חושבת שיש לי טמפונים זרוקים איפה שהוא". מה אתכם, כבר ניסיתם את זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully