וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשך שנתיים היא טיפחה את העציץ הזה ואז גילתה שהוא מפלסטיק

במשך שנתיים היא השקתה וטיפלה במסירות בסוקולנט שלה, וכשרצתה לשדרג אותו ולשתול אותו מחדש בעציץ אחר היא גילתה שהוא בכלל עשוי פלסטיק. "הייתי כל כך גאה בצמח הזה. אני מרגישה שהשנתיים האלה היו שקר"

אישה שותלת עציצים. ShutterStock
במקום שורשים היא מצאה גוש קלקר. אישה שותלת עציצים/ShutterStock

יש לא מעט אנשים שפשוט לא מצליחים לגדל עציצים. חלק מהאנשים האלה הם הורים לילדים, אבל צמחים הם פשוט לא יודעים לגדל. לכאורה, לא מדובר במשימה יותר מדי מורכבת - מים, אור ומעט תשומת לב זה כל מה שנחוץ, ולמרות זאת, יש די הרבה אנשים שלא מסתדרים עם צמחי בית ובכל פעם שהם מנסים ונכשלים הם רק נעשים יותר מיואשים ומתוסכלים.

קאלי ווילקס מקליפורניה היתה מהאנשים האלה, עד שיום אחד השתנה לה המזל. "אני מגדלת את הסוקולנט היפה הזה כבר שנתיים", היא כתבה בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה, שמאז הפך לוויראלי. "הייתי כל כך גאה בצמח הזה, הוא מלא, צבעו עז - עציץ מושלם מכל בחינה". כנראה ששנתיים של טיפוח הסוקולנט נטעו בווילקס את הביטחון שמעולם לא היה לה בגידול צמחי בית. היא החליטה להעביר את הצמח ולשתול אותו בכלי חדש.

ווילקס חילצה את הצמח מהכלי שבו הוא היה נתון, אלא שבמקום שבו ציפתה לראות שורשים היה רק גוש של קלקר שאל חלקו העליון הודבקו בדבק גרגרי חול."באתי להוציא את הצמח מעציץ הפלסטיק שבו הוא היה נתון במשך כל הזמן הזה ורק אז גיליתי שמדובר בצמח מפלסטיק!" - כתבה. "השקעתי כל כך הרבה אהבה בצמח הזה! רחצתי את עליו, עשיתי כמיטב יכולתי לטפח אותו כדי שיגדל ויהיה יפה, והוא עשוי מ-100% פלסטיק!".

ווילקס סיפרה שהעציץ עמד על חלון המטבח שלה ושהיא לא נתנה לאיש להשקות אותו: "היתה לי תכנית השקיה קפדנית, אם מישהו ניסה לתת לו מים הייתי כועסת כי לא רציתי שיהרסו לי אותו". יכול להיות שזה בגלל שכל העסק עדיין טרי, אבל נראה שהיא עדיין לא מצליחה לזהות את ההומור בסיטואציה ההזויה שקרתה לה, כי התגובה שלה, לפחות נכון לעכשיו היא די מלודרמטית: "אני מרגישה שהשנתיים האחרונות היו שקר אחד גדול".

המגיבים ברשת החברתית, לעומתה, דווקא זיהו את הפוטנציאל הקומי. "זה נשמע בול כמו מערכת היחסים האחרונה שלי", כתבה אחת מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully