וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר היה בהלם אחרי שגילה בריכה ענקית נסתרת בחצר הבית שלו

15.9.2020 / 23:55

ג'ון ריינולדס קנה נכס להשקעה בטקסס, אך שיחה תמימה עם השכנה שלו חשפה בפניו אוצר אמיתי שהיה חבוי בגינה: "הרגשתי כאילו זכיתי בלוטו, עכשיו אני לא רוצה למכור את הבית"

"מדרגות לגן עדן": הבריכה עם הנוף היפה בעולם שכבשה את הרשת/Loucos Por Viagem

מי מאיתנו לא היה רוצה בריכה פרטית בבית שלו? כמעט כל אדם אמיד רוכש לעצמו אחת כזו, אבל הסיפור הבא חושף גבר שהיתה לו בריכה והוא אפילו לא ידע על קיומה. ג'ון ריינולדס קנה דירה צמודת קרקע ישנה בת שלושה חדרים לפני הריסה ב-20,000 דולרים בלבד במטרה למכור אותה ברווח.

אלא ששלושה חודשים בלבד מאז שהחל תהליך השיפוץ, ג'ון קיבל טלפון מהשכנה שלו ששאלה אותו אם הוא ראה מה מזג האוויר הקיצוני גרם לבריכה. "אמרתי שאני לא יודע על מה היא מדברת, אין לי בכלל בריכה", הוא אמר, "אבל היא ענתה לי שכן, יש לי בריכה". ג'ון היה המום לגלות שמתחת לכל הלכלוך, העלים והעשבים בחצר מסתתרת לה בריכה ענקית והוא החליט לשמור את הבית בטקסס לעצמו אחרי שהתאהב בבריכה שלו.

"הרגשתי כאילו זכיתי בהגרלת הלוטו", הוא סיפר, "לא האמנתי שאקנה נכס שתהיה בו בריכה פרטית. קניתי את הנכס הזה כהשקעה בלי כוונה לגור בו אלא למכור אותו, אבל הוא סיפק לי כזו הפתעה נעימה ואני לא יודע אם אני יכול לוותר עליו".

למרות שהגינה נראתה כמו ביצה אחת גדולה, ג'ון לא תכנן להשקיע בניקוי שלה. אלא שהגשם הכבד שירד מילא את שפת הבריכה והוא הבין מה גודל ה"מטמון" שמסתתר לו שם. "האזור הזה בחוץ היה הדאגה הכי קטנה שלי", הוא סיפר, "אבל שמתי לב שהמקום תמיד ביצתי למרות שלא ירד גשם כבר הרבה זמן. חשבתי אם להמשיך לגור שם אור למכור את הבית, אבל אני לא יכול לעזוב עכשיו".

ג'ון עבד 11 חודשים כדי לנקות את הבכירה מכל הטינופת: "כשהגענו לתחתית של הבריכה הבנתי שהיא במצב די טוב עדיין". ג'ון השקיע 10,000 דולרים בתיקון וניקוי הבריכה. הוא הזיז רהיטים ישנים ואת כל הלכלוך שהיתה מעליה. הוא טוען שהבריכה היא רק אחת מבין כל האטרקציות שיש בבית הזה ועכשיו הוא אטרקטיבי מדי כדי למכור אותו.

כך נראתה החצר שלו עד שהבריכה נחשפה

החצר לפני ואחרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully