וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים נכס להשקעה? "בית ערפדים" עם מרתף מטריד הותיר את הקונים המומים

8.2.2021 / 0:01

טירה ענקית בת חמישה חדרי שינה מוצעת למכירה ביוטה תמורת 3.7 מיליון דולרים. מרתף היינות והבריכה יוצאת הדופן הותירו את הגולשים חסרי מילים ואפשר להבין אותם. צפו בעצמכם

למכירה: טירת ערפדים קריפית/ZILLOW

מחפשים דירה להשקעה? אם יש לכם 3.7 מיליון דולר פנויים, תוכלו להגיש הצעה על "בית הערפדים", טירה מדהימה בסולט לייק סיטי, יוטה, שהדהימה את הגולשים גם בשל גודלה העצום אבל בעיקר בגלל הביזאריות המפחידה שלה. הגולשים בטוויטר שנחשפו לה טענו שהיא נראית כאילו ילד בן 12 ניסה לעצב טירת ערפדים בסימס וסיכמו ש"אנשים עשירים לא בסדר בראש".

הטירה הזו, עם חמישה חדרי שינה ותקרות גבוהות במיוחד, פורסמה למכירה באתר הנדל"ן ZILLOW שבו היא תוארה כ"נכס יוקרתי במיוחד". באופן טבעי, הקונים הפוטנציאליים היו חלוקים מאוד לגבי העיצוב שלה. חלק חשבו שהדירה "מדהימה", אחרים חשבו שהיא "ביזארית ומפחידה". אחד הדברים הבולטים בה הייתה בריכה מדהימה חצובה בסלע, שנראה כאילו יש עצים השתולים סביבה - וסל כדורסל שנתלה מעליה על רקע אבנים כהות שמקנות לה מראה של ימי הביניים. בתוך הטירה הזו יש אווירה של אחוזה גותית, והחלונות משקיפים לנוף יפהפה.

טירה קריפית למכירה. ZILLOW, צילום מסך
מבחוץ היא נראית מרשימה/צילום מסך, ZILLOW
טירה קריפית למכירה. ZILLOW, צילום מסך
ויש בה בריכה מגניבה במיוחד/צילום מסך, ZILLOW

הבית הוא עצום והתמונות ממחישות את גודלו הרב. יש בו אפילו קולנוע פרטי לאלו שרוצים לרבוץ על הספה ולראות סרט באיכות מקסימלית - משהו מאוד שימושי בימי הקורונה כשבתי ההקולנוע סגורים.

אבל מה שהכי הותיר אנשים בהלם היה מרתף היינות - שנראה כמו מערה. המרתף הזה כולל בתוכו שולחן קטן עם שני כיסאות וחלון קטנטן, אבל האמת? זה יותר נראה כמו תא בבית כלא. תמונות של הטירה עלו לטוויטר, שם רוב הגולשים חשבו שהיא "מפחידה", אבל היו רבים שטענו שהם חלמו לגור במקום כזה. מה אתם חושבים?

טירה קריפית למכירה. ZILLOW, צילום מסך
איזה גודל עצום/צילום מסך, ZILLOW
טירה קריפית למכירה. ZILLOW, צילום מסך
אבל מה זה מרתף היינות הקריפי הזה?/צילום מסך, ZILLOW
טירה קריפית למכירה. ZILLOW, צילום מסך
רוצים לראות סרט על מסך ענק? לא צריך ללכת לקולנוע/צילום מסך, ZILLOW

ופה תוכלו לראות עוד תמונות של הנכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully