וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתא נסתר באחוזה עתיקה נחשפו גלויות עירום נדירות מ-1900

6.12.2020 / 23:50

צוות שעבד ב"מוזיאון ניוסאם" שמאפסן פריטים היסטוריים, מצא גלויות עסיסיות ועתיקות בתא נסתר בפריט ריהוט שהיה שם. האוצרת מאיה האריסון: "זו ללא ספק אחת מהתגליות הלא שגרתיות שהיו ב-500 שנה שהאחוזה קיימת"

ההיסטוריה של אחוזת ניוסם/A brief history of Temple Newsam- leedsmuseums

צוות שעבד באחוזה גדולה בלידס מצא הפתעה לא צפויה - קולקציה מרשימה ועתיקה של גלויות עם תמונות עירום נשיות שצולמו אי שם בשנת 1900 או קצת לפני. הגלויות העסיסיות נמצאו בתוך ספר שהוחבא בתא נסתר של שולחן עבודה והם התגלו במהלך יום שגרתי של הצוות באחוזת ניוסאם שבלידס, שם יש מעקב אחרי פריטים מההיסטוריה העתיקה של האחוזה, שעומדת כבר 500 שנה.

תמונות עירום. צילום מסך, צילום מסך
הגלויות שנמצאו/צילום מסך, צילום מסך

בדף הטוויטר של האחוזה נכתב: "מצאנו תא סודי ברהיט משרדי ישן. זה הוסווה בתור ספר. רוצים לדעת מה יש שם? הרבה עירום". הדובר אמר על התגלית: "אחוזת מקדש ניוסאם מלאה בהפתעות, מעניין מה נמצא בהמשך?".

התגובות היו נלהבות וגם מצחיקות כשאחד העוקבים כתב: "מגניב, אני הולך לבדוק את הכוננית שלי מאיקאה, אולי נמצא גם שם קצת עירום".

תמונות עירום. צילום מסך, צילום מסך
הגלויות נמצאו בתא סודי בתוך ספר/צילום מסך, צילום מסך

האוצרת מאיה האריסון טוענת שזו היתה "ללא ספק אחת מהתגליות הלא שגרתיות שהיו ב-500 שנה שהאחוזה קיימת". האריסון הסבירה שהאחוזה הזו שימשה כבית לכל דבר במשך רוב ההיסטוריה שלה ועכשיו היא ביתם של פריטים חשובים מההיסטוריה.

האריסון ניסתה לשער מי החביא את הגלויות ואמרה: "אנחנו יכולים רק לשער מי החביא את הגלויות ומדוע, אבל זה מוכיח שרוב האובייקטים במוזיאון מספרים סיפור ושההיסטוריה מלאה בהפתעות".

זו האחוזה

וכך נמצאו הגלויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully