וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפשפים לא נכון, מנגבים לא נכון: 4 טעויות ניקיון שאתם עושים - והגיע הזמן שתפסיקו

עודכן לאחרונה: 1.2.2023 / 7:32

מנקה מקצועית הרימה את הכפפה, תרתי משמע, וחשפה 4 טעויות שרובנו עושים בעת ניקיון הבית. כך תעשו את זה נכון

ארבעה טיפים לניקוי יעיל יותר/@peachycleanltd

אז נכון, אף אחד פה לא מתיימר ללמד אתכם כיצד לנקות את הבית שלכם - אבל יש כמה טעויות שחוזרות על עצמן בבתים רבים וקצת חבל לנו שתמשיכו ככה. משתמשת טיקטוק שהיא הבעלים של חברת ניקיון הבית Peachy Clean העלתה 4 טעויות ניקיון שרבים מאיתנו עושים - ותיקונן ישדרג עבורכם משמעותית את חוויית הניקיון ואת התוצאה הסופית.

בסרטון ששיתפה בטיקטוק וצבר מעל 2 מיליון צפיות היא כתבה: "הנה 4 עשה ואל תעשה מאת מנקה מקצועית".

הטיפ הראשון שלה הוא לא להשתמש במטלית רטובה לניקיון והברקה של הברז או הסכו"ם שלכם - אלא במטלית יבשה, כך לא ישארו סימני מים או שאריות רטובות התקועות בכיור לאחר הניקיון.

הטיפ השני שלה הוא להפסיק לנקות מלמטה למעלה - ולהתחיל מלמעלה למטה. כלומר, כשאתם מנקים ארונות ומדפים, כדאי להתחיל בניגוב מהחלק העליון ולעבוד כלפי מטה. זה מבטיח שלא תעלו אבק מלמטה למעלה אלא שתורידו את האבק והלכלוך כלפי מטה, לרצפה - ואותם תוכלו לטאטא בסוף.

הנה 4 הטיפים שלה:

הטיפ השלישי שלה נוגע לכל נוזל שנשפך על הרצפה. במקום לנגב ימינה ושמאלה, המומחית שלנו ממליצה לנגב "בתנועה אחת". זה מונע מהנוזל להגיע למקומות רחוקים יותר ומאפשר למגבת או לסמרטוט לספוג היטב את הנוזל ע"י התמקדות באזור שעליו הוא נשפך.

הטיפ הרביעי והאחרון שלה היא לנגב אבק באמצעות מטלית לחה. אתם ודאי יודעים כמה קשה להיפטר מאבק שמסתתר בפינות, סדקים ופנלים. לכן, בעיקר באזורים האלה, כדאי להעביר מטלית לחה כדי שהאבק יידבק אליה. כשמעבירים מטלית יבשה - היא רק "מנגבת" את האבק למקום אחר.

עוד טעויות ניקיון
מנסים לנקות אבק ללא הצלחה? זו הטעות הנפוצה שאתם עושים

הטעות המגעילה שכולנו עושים בניקוי השירותים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יש לה גם טיפ לניקיון חלונות:

הסרטון שלה צבר מאז יותר מ-164 אלף לייקים ומאות תגובות. חלק ציינו שהטיפים הללו הם בסך הכל "הגיון בריא" אבל אחרים הופתעו שלא חשבו עליהם קודם. "למה אף פעם לא חשבתי להשתמש במטלית לחה לניקוי אבק...", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "ניסיתי להסביר לחבר שלי איך ניקוי אבק במטלית יבשה אינו עושה דבר מלבד למרוח את האבק על גבי המשטחים, אבל לא, הוא לא מאמין לי". המומחית השיבה לה: "אני כל כך שמחה שמישהי אחרת חוץ ממני מתקשה להסביר את זה לבן הזוג שלה. אני מתוסכלת ובסוף עושה את זה בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully