וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה המפתיעה להסרת אבנית מברזים שלא תדרוש מכם שימוש במוצרי ניקוי

13.1.2020 / 0:01

אחרי שניסתה כל שיטה אפשרית להסרת האבנית שהצטברה על הברזים בביתה, לילי האנלי עלתה על טריק מפתיע שלטענתה באמת עובד - וזה יצריך מכם משהו שיש לכל אחד בכיס

Lilly Hanley,

נמאס לכם לשלם על מוצרי ניקיון יקרים להסרת אבנית ולא להיות לגמרי מרוצים מהתוצאה? עבור הטריק הבא לא תצטרכו להוציא אגורה. טוב, אולי רק 2 פני. מעצבת השיער לילי האנלי בת ה-32 מטלפורד, מנצ'סטר, שיתפה את חולי הניקיון ברשת בטריק המדהים שלה להסרת אבנית ממשטחי ברזים - שלא ידרוש מכם שימוש במוצרי ניקיון שמבטיחים תוצאות אבל לרוב לא מספקים.

השיטה של האנלי היא שפשוף של מטבע 2 פני על גבי האבנית. את הטיפ הנדיר שלה שיתפה האנלי בקבוצת הפייסבוק Hinch Army Cleaning Tips לצד תמונות וסרטון הדגמה. לדבריה, כל מה שצריך כדי להסיר אבנית קשה מברזים הוא לשטוף מטבע של 2 פני ולשפשף אותו על האזור מוכה האבנית. תוך פחות מדקה, כך היא טוענת, הברז המלוכלך שלה נראה ממש כמו חדש. לצד סרטון ההדגמה, היא כתבה: "בדיוק גיליתי את שיטת ה-2 פני. חשבתי לנסות אותה ואו מיי גאד, אני בהלם".

טריק לניקוי אבנית. YOUTUBE, צילום מסך
הטריק להסרת אבנית מברזים: מטבעות/צילום מסך, YOUTUBE

רבים מיהרו לנסות את השיטה והיללו את האנלי על הטיפ הגאוני שלה. "או מיי גאד, עשיתי את זה היום על הברזים באמבטיה שלי! מדהים", כתבה אחת בעוד אחר הוסיף: "עשיתי את זה על אחד הברזים שלנו בבית. פשוט נס". היו גם כאלה שהתלוננו על רעש השפשוף המצמרר: "הרעש העביר בי צמרמורת אבל זה לחלוטין שווה את התוצאה".

מאוחר יותר הסבירה האנלי שניסתה מוצרים רבים לפני שבסופו של דבר החליטה לנסות את טריק המטבעות. היא סיפרה ל-"FEMAIL": "ניסיתי כל מיני סוגים של מוצרים כדי להסיר את האבנית. אפילו לספוג אותו בחומץ למשך חצי שעה, אבל זה לא עבד. נזכרתי שראיתי משהו ברשת על שימוש במטבע 2 פני. חשבתי שזה מטורף אבל נתתי לזה צ'אנס. האבנית ירדה בפחות מדקה, כשהשתמשתי רק במטבע של 2 פני. אין צורך בשום מוצר אחר. אני עוברת עכשיו על כל הברזים בבית שלי עם המטבע".

לא ידוע אם שימוש במטבעות ישראלים יעבוד בצורה דומה, כי יתכן שמה שגרם לאבנית להיעלם זו הסגסוגת ממנה עשוי המטבע הספציפי או הגודל שלו, אבל אתם מוזמנים לנסות מטבעות שונים ולגלות לנו אם זה עובד. ואם שיטת המטבעות פחות עובדת לכם, תוכלו לנסות את השיטות המסורתיות, כמו שימוש במסיר אבנית או בחומרים ביתיים נפוצים כמו חומץ או מיץ לימון. יש להשרות את האבנית בחומרים הללו ולהניח להם לעשות את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully