וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך פשוטה ומפתיעה להעלמת כתמי מים ממשטחי העץ שלכם

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 18:30

זה קורה לכולם - כוס רטובה על שולחן העץ משאירה כתם שלא נעלם. אז אם נמאס לכם לחפש פיתרונות כיצד לנקות כתמי מים או נוזלים אחרים ממשטחי עץ - מסתבר שיש דרך פשוטה ביותר להעלים את המטרד ויש לכם את הסוד כבר במקרר בבית

כשזה מגיע לשמירה על הרהיטים בבית, יש מעט מאוד דברים שיותר מרגיזים מלראות טבעת שהשאירה כוס מים שהונחה ללא תחתית. ואם מדובר ברהיט מעץ, ייתכן שמדובר באחד הסיוטים הגדולים שיש למנקים, כפי שגילתה סאלי רוברטס.

ב"סאן" הבריטי דווח שאחרי שהבחינה בטבעת על שולחן עץ בבית נופש, היא פנתה לקבוצת פייסבוק לטיפים לניקיון של מעריצי גורו הניקיון מיס הינץ' ושאלה: "הסימן השחור הזה נגרם על ידי השארת שייקר של קוקטיילים על שולחן מעץ בבית הנופש שאנחנו לנים בו, יש לכם רעיונות לכיצד להיפטר ממנו? לא בטוחה איך זה קרה. השייקר הכיל וודקה ומיץ אננס, ויכול להיות שהמשקה נזל לאחר שמזגנו ממנו, אבל לא נשפך יותר מדי".

הפוסט שלה זכה לתגובות רבות מאנשים שהציעו טיפים שונים כיצד ניתן להיפטר מהכתם הטבעתי, אבל אחת התשובות שחזרה על עצמה מספר פעמים היתה די מפתיעה - להשתמש במיונז. כן. מיונז.

ככה זה עובד

"לגמרי מיונז. זה עובד נהדר על כתמי מים כאלה. פשוט שפשפי את זה ותני לזה לשבת כמה שעות", כתב אחד ושני הוסיף: "קחי מיונז, שפשפי את זה באמצעות בגד כלשהו". שלישי פירט: "שפשפי בעדינות את הסימן, תשאירי את זה לזמן מה. בת הזוג שלי שרפה את שולחן העבודה שלה עם תבנית מהתנור, והמיונז עזר מאוד". העובדה שמיונז עולה מעט מאוד כסף בהשוואה לחומרי ניקוי ייעודיים לרהיטי עץ לגמרי הופכת את השיטה הזאת לשווה ניסיון. תנסו את זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully