וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תסירו כתמי קפה מבד לבן - בלי אפילו צורך לשפשף

9.12.2021 / 23:33

אין דבר מטריד יותר מכתם קפה על חולצה לבנה, אך לפני שאתם ממהרים להיפרד ממנה - מומחית לניקיון מציעה שיטה קלה ויעילה להסרת כתמי קפה מבדים לבנים. מומחי ניקיון נוספים הציעו טכניקות יעילות אחרות להסרת כתמים וברשת המומים מכמה שזה קל

5 דברים שאולי לא ידעתם על קפה/מערכת "אסור לפספס"

כמה פרטי לבוש כבר זרקתם בגלל כתמי קפה עיקשים שלא יורדים בכביסה? בפעם הבאה שזה קורה לכם, אל תמהרו לזרוק. מומחית לניקיון שיתפה טריק שיסייע לכם להסיר לחלוטין כתמי קפה מבגדים לבנים - בלי שום צורך לשפשף אפילו. המומחית, ששיתפה את הטיפ שלה בטיקטוק (@cleantalk93), הבטיחה שהוא תמיד עובד, לא משנה עד כמה הכתם גדול.

לדבריה, כל מה שאתם צריכים זה מים רותחים וכל סוג של אבקה להלבנת כביסה על בסיס נתרן פרקרבונט (לרוב נמכר תחת השם אוקסי אבל ניתן להשתמש בכל מותג). ראשית, הניחו את הפריט הלבן המוכתם בקערה. לאחר מכן, שפכו מעט מהאבקה על הכתם ולבסוף הוסיפו לקערה מים רותחים. ספגו את הפריט היטב בתערובת וראו כיצד הכתם יורד לו. המומחית הסבירה: "אבקה זו תשחרר מי חמצן, כמו גם נתרן פחמתי כאשר אתם מוסיפים לה מים. זה סופר פשוט, אתם אפילו לא צריכים לשפשף את הכתם".

תראו כמה זה פשוט:

לקפה שנשפך על בדים שלא ניתן להזיז בקלות או לשים בקערה (נגיד שטיח, ספה או מזרן), חובב ניקיון אחר שיתף כי קצף גילוח עובד היטב גם כמסיר כתמים (ולא רק של קפה). כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקחת מעט קצף גילוח לבן, לשפשף אותו על הכתם עם מים חמים בעזרת מטלית או מברשת רכה, להמתין עשר דקות ולשטוף. לאחר מכן ייבשו את האזור בעזרת טפיחות עדינות עם מגבת יבשה. המומחה טוען כי גם תרסיס WD-40 ואפילו וודקה מסייעים בהסרת כתמים משטיחים.

זה עובד יופי גם עם קצף גילוח

וכך תסירו כתמים עם סבון כלים:

כתמים אחרים ניתנים להסרה מבגדים לבנים עם סבון כלים, לפי מומחה ניקיון אחר בטיקטוק. הגורו מאחורי חשבון הטיקטוק Clean Freakz חשף כי כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להחזיר בגדים לבנים לצבעם הלבן המקורי זה לערבב סבון כלים עם מים חמים. שפכו על הכתם את התערובת, תנו לו לשרות שם 15 דקות - והכניסו אותו למכונת הכביסה. המומחה ציין שעל אף שלעיתים יש לחזור על התהליך, הבגד צפוי בסופו של דבר לחזור למצבו הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully