וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים נדהמו מהטריק הפשוט לניקוי כובעים מטונפים

18.11.2021 / 1:02

הכנסתם את הכובע שלכם למכונת הכביסה והוא נהרס? קבלו טריק פשוט לניקוי כובעי מצחיה שלא כולל מכונת כביסה ולמעלה מ-5 מיליון אנשים צפו בו והחלו בוויכוח סוער

שיטה לניקוי כובעים מלוכלכים - ללא כביסה/@emily_.mathis

גם אתם תוהים לעיתים איך ניקינו דברים לפני שטיקטוק נכנס לחיינו? משתמשת בטיקטוק הפכה ללהיט ויראלי עם מיליוני צפיות - לאחר שחשפה את הטריק שלה כיצד ניתן לנקות כובע מצחייה מבלי לשים אותו במכונת הכביסה.

הסרטון, שהועלה על ידי המשתמשת אמילי מת'יס @emily_.mathis, צבר כמעט 5 מיליון צפיות, והוא מתחיל עם מילוי כיור במים חמים. בשלב הבא היא שמה במים נוזל לניקוי כלים, מרכך כביסה ואבקת כביסה. לאחר מכן היא מערבבת הכל ביחד ומשרה בכיור את הכובע - לפני שהיא שוטפת אותו במים קרים ומורידה ממנו את כל הסבון. בתיאוריה, הטריק עוזר לשטוף כתמים וזיעה מבלי שהכובע יפגע בתוך מכונת הכביסה.

ככה היא עושה את זה

משתמשים רבים בטיקטוק שיבחו את הטיפ שלה, וחלקם טענו שהם כבר עשו את זה בעצמם: "אני עושה את זה ככה כבר שנים", כתבה אחת ושנייה הוסיפה: "אני עושה את זה בתוך הכיור בחדר הכביסה שלי".

אחרים פחות התרשמו. חלקם טענו שהטריק יכול לפגוע במצחייה, וטענו שהיא עשויה מקרטון. אבל גולשים אחרים אמרו שבכובעים חדשים המצחיות עשוייות מפלסטיק או כותנה, ואפשר לשטוף אותן במכונה. אז האם שווה לנסות את הטריק? "אני אנסה את זה בוודאות", כתב אחד אך לעומתו אחר כתב: "מכונת הכביסה עובדת נהדר גם כן בניקוי כובעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully