וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק לקיפול מצעים שובר את הרשת - ודי בצדק

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 8:07

5 מיליון אנשים כבר צפו באישה ששיתפה ברשת טריק מפתיע ופשוט לקיפול מצעים שיחסוך לכם הרבה כאב ראש

טריק לקיפול מהיר של מצעים/amymaree922/TIKTOK

איימי דנסטאס שיתפה בטיקטוק סרטון של אמה מקפלת מצעים - והשיטה שלה כל כך פשוטה ומהירה שכמעט 5 מיליון איש כבר צפו בה ויותר מ-300 אלף איש כבר פרגנו בלייק. כולנו יודעים שהדבר הכי קשה לקיפול אחרי כביסה זה מצעים. רובנו נכנעים די מהר בניסיון לקפל אותם בדרך ראוייה ופשוט מכניסים אותם ככה כמו שהם לארון. הטריק הבאמת מבריק של אמא של דנסטאס יסייע לכם לקפל את המצעים היבשים שלכם - הישר מהחבל.

למעשה, כדי שהשיטה תעבוד אתם צריכים קודם לתלות את המצעים על החבל, כך שגם אם ייבשתם אותם במייבש - תלו אותם מיד לאחר מכן על החבל. בסרטון נראית האם לוקחת תחילה כל צד של הסדין ומקפלת אותו לכיוון האמצע, מה שמסתיר את אותן פינות אלסטיות טורדניות. לאחר מכן היא מקפלת אותו שוב ליצירת שרוול אחד ארוך, לפני שהיא מורידה אותו מהחבל ומקפלת אותו לשניים ואז שוב לשניים.

תראו איך היא עושה את זה:

@amymaree922 Thanks Mum for the tip on how to fold a fitted sheet! #foryoupage #fittedsheet #mumhacks ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

"היא פיצחה קוד שאפילו לא ידענו שהוא קיים", כתב אחד מהמגיבים לסרטון ואחר הוסיף: "זו ללא ספק השיטה הטובה ביותר לקיפול מצעים שאי פעם ראיתי". אחרת הוסיפה: "זה חוסך לנו כל כך הרבה כאב ראש. תודה". אחרים סיפרו עד כמה הם סובלים מקיפול מצעים: "אני תמיד מוריד את המצעים מהחבל ופשוט דוחף אותם לארון שלי כפי שהם. זה בלתי נסבל לקפל אותם", כתב אחד ואחר הוסיף: "אז השיטה היא לא לגלגל אותם ולהסתיר בארון?". צופה נוספת ביקשה טיפ נוסף: "את יכולה ללמד אותנו איך לעשות את זה אם אין לנו חבל כביסה פנוי?" ואחרת הוסיפה: "מעכשיו אני לא מכניסה יותר מצעים למייבש. מוכנה להמתין עד שיתייבש על החבל רק כדי שיהיה לי יותר נוח לקפל אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully