וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם עושים כביסה לבנה לא נכון! זו הדרך הטובה והיעילה ביותר

3.6.2022 / 9:00

איך פספסנו את זה? חובבת ניקיון חושפת טריק מבריק לכביסה לבנה שיוריד כתמים וישמור על צבעה הלבן - וכל זאת בעזרת שימוש בחומר ניקוי מפתיע שכבר נמצא אצלכם בבית

ככה עושים כביסה לבנה?/@tanyahomeinspo/video

איך אנחנו אוהבים לגלות שכל חיינו היו שקר אחד גדול. זה מה שקרה לנו השבוע כשגילינו שחומר ניקוי פשוט שנמצא כבר במטבח שלנו יכול בקלות להסיר כתמים בכביסה לבנה ולשמור על הצבע המקורי שלה לאורך זמן. כן, אם גם לכם נמאס שהבגדים הלבנים שלכם הופכים לאופ וויט לאחר כביסה חוזרת, הנה לכם שיטה שתציל לכם אותם, כשברשת רבים ניסו ואישרו: "אחרי שתנסו, לא תוכלו לחזור להרגלי הכביסה הישנים שלכם".

טניה, חובבת ניקיון, פרסמה את טריק הכביסה שלה בחשבון הטיקטוק tanyahomeinspo. השיטה שלה לא רק יעילה, אלא גם חסכונית - מאחר שאת חומר הניקוי הנוסף בו היא משתמשת יש לכם כבר בבית. כל שעליכם לעשות הוא להוסיף לכביסה סבון כלים. כן, כן... סבון כלים מתברר כחומר ניקוי יעיל לכביסה לבנה! לדברי טניה עליכם לשים סבון כלים על מגבת לבנה ולהכניס אותה למכונה הכביסה לצד הכביסה הלבנה שלכם. היא הוסיפה: "זה גם יסיר כתמים וגם ישמור על לובן הבגדים".

תראו איך היא עושה את זה:

הסרטון שלה צבר מעל 2.2 מיליון צפיות ואלפי תגובות ושיתופים. לאור הצלחת הסרטון, טניה פרסמה סרטון נוסף בו השיבה לכמה שאלות חוזרות מצופים. היא המליצה על נוזל כלים פיירי וסבון Dawn, הסבירה שנוזל כלים הוא לא תחליף לנוזל ומרכך הכביסה אלא תוסף - ואמרה גם: "המגבת סופגת את הנוזל ומאפשרת לו להתפזר באופן שווה על פני כל הבגדים שלכם. לא, זה לא יהרוס את המכונה שלכם וכן, אני עושה את זה רק בכביסה לבנה".

כאן היא משיבה לשאלות הגולשים:

"נתקלתי בסרטון בדיוק לפני שאני ניגש לעשות כביסה לבנה. אחלו לי בהצלחה", כתב אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "אני חייבת לנסות את זה. לא מחר, עכשיו!". כמה מהצופים סיפרו שהם משתמשים בשיטה הזאת מזה שנים. אחת כתבה: "אני עושה את זה כבר המון זמן, במיוחד כשנוצרים כתמים. שימו את החומר ממש על הכתם והברישו כדי שהוא יכנס ישירות לתוך הסיבים". צופה אחרת הוסיפה: "זה באמת עובד. נוזל כלים מנצח כל מסיר כתמים מוכר - ואין לי מושג למה פיירי לא מקדמת את השימוש במוצרים שלהם לכביסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully