וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק להוסיף מגבת: כך תקצרו את זמן ייבוש הבגדים אחרי כביסה

4.8.2021 / 0:48

כנראה שעד היום השתמשתם לא נכון במייבש שלכם. מספר נשים שמגדירות את עצמן "חולות ניקיון" שיתפו טיפ מאוד שימושי לקיצור זמן הייבוש במכונה - ואחרי שתקראו אותו לא תוכלו לחזור לאחור

זה מה שקורה כששמים מצלמת GOPRO בתוך מייבש כביסה/GoPro Takes a Spin in the Dryer @Dad Being a Dad

רובנו נעדיף להכניס את הבגדים שלנו למייבש במקום לתלות על החבל כדי לזרז תהליכים, אך מתברר שעבור חלקנו גם זמן הייבוש במייבש עשוי להיות ארוך מדי. למי יש זמן להמתין שעתיים כשאתם צריכים בגדים נקיים וריחניים דווקא עכשיו? מספר נשים שמגדירות את עצמן "חולות ניקיון" מאמינות שמצאו דרך מהירה אפילו יותר לייבש את הבגדים שיצאו עתה ממכונת הכביסה - וכולם מבטיחים לאמץ אותה בעצמם.

כדי לצמצם את פעולת הייבוש במכונה בכמעט חצי מהמזן, כל שעליכם לעשות הוא לשים במייבש מגבת יבשה יחד עם הבגדים הרטובים שלכם, וזו תסייע לפריטים הרטובים להתייבש מהר יותר. ככה, פשוט.

הטיפ שותף בקבוצת פייסבוק אוסטרלית לניקיון בה רבים נשבעו שמדובר בטריק שימושי. מתברר כי המגבת היבשה מפחיתה משמעותית את הלחות שבכביסה הרטובה ומסייעת לה להתייבש מהר יותר. יתרה מכך, התהליך צורך פחות אנרגיה ולכן סביר להניח שגם תצליחו לחסוך קצת כסף.

אחת הנשים נשבעה שזה עובד: "שימו מגבת יבשה במייבש עם הדברים הרטובים שלכם. חסכתי 20 דקות של זמן ייבוש למגבות שלי ו-15 דקות לבגדים שלי. אם אני מכוונת את המייבש שלי לשעה של ייבוש, הוא עושה שעת אוורור. על ידי הוספת מגבת יבשה למייבש עם הבגדים שלכם - היא תספוג חלק מהמים ולכן תביא לייבוש מהיר יותר של הבגדים".

מייבש כביסה. ShutterStock
הוסיפו מגבת למייבש והיא תאיץ את פעולת הייבוש/ShutterStock

הפוסט צבר כ-3,000 לייקים כאשר מאות מגיבים הסכימו שהשיטה אכן עובדת. רבים אמרו שישתמשו בשיטה הזאת כשהם קצרים בזמן וזקוקים לבגדים יבשים במהירות. אפילו מנקה מקצועית הגיבה שם ואישרה את הדברים: "זה בהחלט עובד. יש לי עסק לניקוי בגדים וכל כך הרבה בגדים לייבש מדי יום. אני עושה את זה כדי להאיץ את תהליך הייבוש", כתבה. אדם אחר הוסיף: "כן, תמיד עשיתי את זה. בכל פעם שהייתי צריך שהבגדים שלי יתייבשו מהר יותר, הייתי מכניס שתי מגבות למייבש".

משתמשת אחרת כתבה שזה "עובד כמו קסם" והציעה אלטרנטיבה אחרת שעובדת מצוין. היא כתבה: "אתם יכולים להכניס גם מגבת פנים רטובה ממכונת הכביסה עם בגדים יבשים על מחזור חם וזה יצור אדים שיפטרו מקמטים". אכן רבים טענו שהשיטה הזאת מסייעת גם בהסרת קמטים ומבטלת את הצורך בגיהוץ. "וואו, מעולם לא שמעתי על זה. חייבת לנסות", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "איך הגעתי לגיל 43 מבלי לדעת את זה? המייבש שלי עבד כל יום שישי. כיף לדעת שאוכל להרוויח כמה שעות ביום". חלק הציעו בתגובות להשתמש במגבת ישנה יותר ולא במגבת חדשה, שתמנע ממוך להישאר על הבגדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully