וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתברר שכולנו תולים כביסה לא נכון - ואלה היתרונות של תלייה נכונה

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 8:16

ברשת פרץ ויכוח בין שתי גישות לתליית כביסה על חבל. בעוד חלק מאמינים שהשיטה "הנכונה" יעילה יותר - אחרים מתקשים לתת בה אמון. מהי השיטה שלכם?

זו הדרך הנכונה לתלות כביסה לייבוש על חבל/xox_christinaaaa

ברשת שוב נכנסו להיסטריה בגלל דבר שולי למדי כמו הדרך לתלות כביסה לייבוש על חבל - אך האמת שגם אנחנו מודים שקצת נסחפנו בהתרגשות שלנו כשגילינו שיש דרך אחרת והגיונית יותר לעשות זאת.

אז מסתבר שרובנו תולים כביסה לא נכון - כך לפחות טוענת משתמשת הטיקטוק "כריסטינה". היא שיתפה סרטון ובו הדגימה שתלייה של הבגדים מעל חבל הכביסה היא למעשה הדרך הלא נכונה לתלות כביסה, לפחות על פי הוראות היצרן של אטבי הכביסה שלנו.

כריסטינה מסבירה שלאטבי הכביסה יש שני חורים: החור הראשון נועד לחבל והשני לבגד. היא הוסיפה כי אין לתלות את הכביסה על גבי החבל אלא תחתיו, כך שרק האטב אוחז בו.

מבולבלים? צפו בהסבר שלה

המחשבה שהבגדים היקרים שלהם יהיו תלויים, תרתי משמע, באטבים בלבד, הלחיצה רבים מהצופים. "אני לא יכול לסמוך על זה. כשאני שם את הכביסה על גבי החבל היא מאובטחת לא רק על ידי האטבים אלא גם על ידי החבל", כתב אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "מצטערת, אבל יש לי בעיית אמון קשה פה". אחרת הוסיפה: "אני לא בטוחה שעם הרוחות באירלנד זו הדרך הבטוחה לשמור על הבגדים שלי לעצמי".

איך אתם תולים כביסה?. Tiktok/XOX_CHRISTINAAAA, צילום מסך
מימין הדרך השגויה ומשמאל הנכונה/צילום מסך, Tiktok/XOX_CHRISTINAAAA

בעוד שלא רבים מיהרו לאמץ את השיטה "הנכונה", אחרים הסבירו על יתרונותיה. "כשהחבל בתוך החריץ של האטב, קל מאוד להניע את האטבים ואיתם את הכביסה על גבי החבל למידת הצורך", כתבה אחת ואחר הוסיף: "כשאני תולה ככה את הבגדים שלי, לא נוצרים לי קמטים על החולצות מהחבל".

היו גם לא מעט צופים שהופתעו לגלות שיש אנשים שתולים את הכביסה על גבי החבל ולא תחתיו: "חשבתי שכולם יודעים את זה???" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אם אתם תולים את הכביסה על גבי החבל, מה הטעם באטבים?".

איך אתם תולים את הכביסה שלכם?

מעל החבל - וטוב שכך!
מעל החבל - אבל לא עוד!
מתחת לחבל - בהחלט קל יותר לתפעול
מתחת לחבל - אבל התחלתי לפקפק בזה
5047 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully