וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ שחשף את הלכלוך המגעיל שחבוי בכיור הכעיס את השרברבים

4.4.2021 / 23:16

אישה החליטה להראות מה מסתתר בתוך הכיור שלכם על ידי פתיחת המכסה בעזרת מברג וניקוי התוכן הדוחה. אינסטלטורים שראו את הסרטון שהפך לוויראלי הזהירו - אם תעשו את זה אתם תגרמו לנזק

הלכלוך שמתחבא בפתח הכיור/@Cleanwith_kiraa

שאריות מזון, שיערות ושומן הם רק חלק מהדברים שנשטפים אל חור הניקוז בכיור ולהוציא אותם משם זו משימה כמעט בלתי אפשרית. רוב שיטות ההתמודדות עם הצטברות הפסולת בניקוז פשוט דוחפות בעזרת זרם המים את הטינופת המצטברת עמוק יותר לתוך הצינורות. אישה אחת החליטה לחשוף מה מתחבא שם בפנים מעבר לחור הניקוז שלנו, אלא ששרברבים שנחשפו לסרטון הוויראלי שלה מזהירים: ממש לא כדאי לכם לנסות את זה בבית.

משתמשת הטיקטוק @Cleanwith_kiraa משתפת סרטונים עם עצות ניקיון לעשרות אלפי העוקבים שלה. הסרטון שפרסמה לאחרונה תחת הכותרת: "זה הסימן שאתם צריכים לנקות את צינור הניקוז במטבח שלכם", צבר יותר מ-5.4 מיליון צפיות וניתן לראות בו את קירה משתמשת במברג בכדי להסיר את המכסה של פתח הכיור וחושפת את הזוהמה שמסתתרת מתחתיו.

זה הגועל שמתחבא מתחת לפתח הכיור שלכם

בסרטון שלה קירה אומרת: "איכס! זה פי 100 יותר גרוע ממה שחשבתי שזה יהיה", ואז היא מתחילה לקרצף את המקום עם נוזל כלים ומברשת שיניים ישנה. התערובת המגעילה של הלכלוך נשטפת החוצה ונזרקת לאשפה ואז המקום עובר ניקוי נוסף בעזרת סודה לשתייה וחומץ לפני שהיא מחזירה את המכסה בחזרה.

בדיילי מירור דווח שהיו אנשים שניסו את השיטה שלה וכשראו מה מסתתר להם בתוך הכיור חלקם הגיבו בזעזוע: "אני הייתי מקיא אם הייתי מנקה כזו זוהמה", כתב אחד ושני הוסיף: "בגלל זה אסור לרדת במורד הכיור".

ככה תעשו את זה נכון

אל תסתמו: כל השיטות לפתיחת סתימות בכיור

לכתבה המלאה

חלק מהצופים ניסו ונדהמו מהתוצאה

אחרי שהסרטון שלה הפך לוויראלי, שרברבים ומומחי אינסטלציה רבים הגיבו בו ופירסמו אזהרות מפני השיטה - בכדי שאנשים לא ינסו אותה בעצמם ומחשש שהם עלולים לשבור את פתח הניקוז ויגרמו לנזילה בצנרת שמתחתיו.

המומחים ממליצים לשפוך נוזל ניקוי ישר לתוך הכיור מבלי להסיר את נכסה הניקוז, ואומרים שיש להשתמש במוצרים פותחי סתימות או אפילו לדחוף פנימה כלי שיכול לשמש כחוטר (למשל אזיקון או קפיץ ספירלה לשחרור סתימות) במקרה של סתימות עמוקות במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully