וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו להישאר בהלם: טריק מפתיע לסידור ארון בגדים בשניות

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 0:05

סרטון שפורסם בטיקטוק הדהים את הצופים: אישה הדגימה בו איך היא תולה שבע חולצות על שבעה קולבים בתוך שניות באמצעות טכניקה מוזרה שגרמה לאנשים להודות: "שינית לנו את החיים"

אימא מציגה שיטה מהירה לתליית חולצות על קולבים/@mommaneedsahobby

גולשת בשם קרול לארסן מדרום אלברטה שבקנדה שיתפה בטיקטוק טיפ מדהים שמציג איך אפשר לתלות את כל הכביסה הנקייה על קולבים בתוך שניות, והצופים לא האמינו שהם לא הכירו את השיטה שלה.

המשתמשת שנקראת בטיקטוק @Mommaneedsahobby העלתה סירטון בתגובה לאתגר שקרא לאנשים "הראו לנו טריק שלמדתם בצורה מקרית יום אחד ושינה את החיים שלכם". לסרטון שהיא העלתה היא קראה: "איך אתם תולים את החולצות שלכם?" והוא נצפה בשבועיים שחלפו מאז 6.5 מיליון פעמים וכנראה שינה את הדרך שלפחות חלק מהאנשים יתלו מעתה בגדים בארון.

הסירטון שלה שגרם לבלבול

בסרטון נראית קרול מכניסה את היד שלה דרך חור הצוואר של שבע חולצות ומוציא אותה דרך חור הגוף וכך היא מערימה אותן על היד שלה, לפני שהיא לוקחת חבילה של קולבים ופשוט "מפילה" את הבגדים על כל אחד מהקולבים פעם אחרי פעם ברציפות ובמהירות מסחררת.

הצופים היו בטוחים כי מדובר בכישוף ולא הבינו את הטכניקה לגמרי, אז היא העלתה סרטון הדרכה נוסף בו אמרה: "האם חשבתי אי פעם שהסרטון הוויראלי הראשון שלי יהיה על עשיית כביסה? לא, אבל טוב, נו. הנה המדריך - הרימו את החולצה מסל הכביסה, מצאו את חור הצוואר, הכניסו את היד שלכם דרך חור הצוואר עד שהיא יוצאת החוצה מלמטה. אתם יכולים להערים על היד כמה חולצות שתרצו".

עם היד שיוצאת מהחולצות היא תופסת כעת קולב, וכשהיד שלה עוטפת את הוו היא מושכת את הקולב דרך החולצה - עד שהיד שלה יוצאת מחור הצוואר, והבגד מונח בצורה מושלמת על הקולב.

עוד בוואלה!

הדבר שאתם לא יודעים שהורס את הבגדים שלכם בכביסה

לכתבה המלאה

בעקבות הצלחת הסרטון היא פרסמה הסבר מפורט לשיטה שלה

@mommaneedsahobby

Reply to @marriinnaa4 the slowed down tutorial you all asked for! #viral #laundryhacks #retailhacks

♬ original sound - carol11larson

אנשים נשארו בהלם וכתבו לה שהטריק הזה יחסוך להם הרבה מאוד זמן. אחד כתב: "חייתי את החיים שלי בדרך הקשה עד עכשיו". שני הוסיף: "תודה שלימדת אותי את זה 12 ימים לפני גיל 30". אחר הוסיף: "וואו, את שינית את החיים שלי ואפילו לא ביקשת תודה", ואחרון צחק: "הרבה יותר מהיר להשאיר את זה על המיטה עד שאלבש אותם".

הוכחה שהשיטה שלה מהירה יותר ב-3 שניות לכל חולצה

@mommaneedsahobby

Reply to @thekrazkim faster by 3 seconds. that's one second per shirt. So if you have 60 shirts to put away you just saved one minute of your life!

♬ original sound - carol11larson

וזו תשובתה למגיבים שטענו שהיא מקמטת את הבגדים שלה בדרך הזאת

@mommaneedsahobby

These comments on my video crack me up, I'm not that awesome. How long has your clean laundry been sitting? #laundry #viral

♬ BGC Drama Effect - whozmanzz

והיא נדהמה שהגיעה לחדשות בטלוויזיה

@mommaneedsahobby

Thank you to everyone who's liked, shared, and followed. This has been such a surreal week for me! So much fun❤️ ##viralvideo ##laundryhack ##news ##viral

♬ original sound - carol11larson

והיא אכן התראיינה למהדורת החדשות המקומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully