וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הטריק הזה תוכלו לתלות את הג'ינס שלכם בארון - כמו בחנות אופנה

23.11.2020 / 0:00

אשה ממלבורן הצליחה להדהים את הרשת בעזרת צורת תלייה די קלה לג'ינסים שלה, כשהתוצאה בסוף היא ממש כמו בחנות. התגובות היו בעדה, אך השאלה היא - האם זה בכלל הכרחי?

טריק לקיפול ותליית ג'ינס בארון/@mama_mila

אמא לשניים ממלבורן חשפה את הטריק שלה לתלייה של מכנסי ג'ינס בארון הבגדים הביתי כאילו הם בחנות אופנה, והיא מבטיחה שזה ישנה לחלוטין את הצורה שאתם מארגנים את ארון הבגדים שלכם. האישה, שמכונה ברשת Mama Mila, מספרת שאפשר לחסוך מקום בארון בעזרת השיטה בה היא תולה את הג'ינסים. עשרות אלפים התרשמו מהטיפ, וציינו שהם ינסו את זה בעצמם.

כדי לתלות את הג'ינס כאילו הוא בתצוגה בחנות, מילה ממליצה קודם כל לקפל את הג'ינס לחצי באמצע, כך שרגל אחת נמצאת מעל הרגל השנייה. "הכניסו בחור הקדמי של החגורה את ראש הקולב", היא אומרת. בשלב הבא יש לקפל את הג'ינס כלפי מעלה, ולהכניס את השוליים שלו לתוך הקולב. אחרי כל זה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתלות את הג'ינס בתוך ארון הבגדים שלכם.

טיפ לתליית ג'ינס כמו בחנות. TikTok/MamaMila, צילום מסך
קפלו את הג'ינס לחצי/צילום מסך, TikTok/MamaMila
טיפ לתליית ג'ינס כמו בחנות. TikTok/MamaMila, צילום מסך
הכניסו את החור העליון לתוך ראש הקולב/צילום מסך, TikTok/MamaMila
טיפ לתליית ג'ינס כמו בחנות. TikTok/MamaMila, צילום מסך
קפלו לחצי/צילום מסך, TikTok/MamaMila
טיפ לתליית ג'ינס כמו בחנות. TikTok/MamaMila, צילום מסך
לבסוף קפלו והכניסו את החלק התחתון לתוך הקולב/צילום מסך, TikTok/MamaMila

ככה זה עובד

@mama_mila_

Up your wardrobe game with this easy jeans hang ✨ credit to the folding queen @lenniamc ##foldinghack ##roomtour ##howtofold ##wardrobeorganisation

♬ Love For The Summer - Deacon

"זה נראה מדהים", הגיב אחד האנשים למילה ומרבית העוקבים שלה התלהבו מהרעיון והבטיחו שינסו את זה בעצמם, אבל מומחי אופנה אמרו למערכת ה-SYN שלמרות שברור שמכנסי הג'ינס נראים הרבה יותר טוב כשהם תלויים בתוך הארון,אין בכלל שום סיבה אמיתית לתלות אותם. העובדה כי הם עשויים מחומר די יציב מאפשרת להם לשמור על הצורה המקורית שלהם גם אם פשוט תקפלו אותם בצורה יפה ותניחו במדף.

והנה שיטה לקיפול מהיר של ג'ינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully