וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בארון: הטריק הפשוט והגאוני שיעשה לכם סדר בבגדים

4.1.2018 / 10:06

מומחית אוסטרלית לסדר וארגון הציגה בעמוד הפייסבוק שלה את 'טריק המתלים ההפוכים', ולא תאמינו כמה הוא עומד להקל לכם את החיים. זה ידרוש מכם רק כמה דקות, לא כדאי לכם להחמיץ את זה

מערכת וואלה!

בסרטון - שיטת סידור הבית שכבשה את העולם – עכשיו בישראל

לפעמים הטריקים הכי פשוטים, אלה שגוזלים מאיתנו הכי פחות זמן ומחשבה, הם אלה שעשויים להתגלות כיעילים ביותר ולהביא להקלה ממשית בחיי היום היום שלנו. כזה הוא בדיוק 'טריק הקולבים ההפוכים' הנפלא של מומחית אוסטרלית לסדר ונקיון בשם אניטה בירג'ס, שיעזור לכם, במיוחד לרגל תחילת השנה האזרחית החדשה, להיות הרבה יותר מאורגנים בכל מה שקשור לארון הבגדים שלכם.

העקרון הוא פשוט מאוד: בתחילת השנה אתם הופכים לצד השני את כל קולבי הבגדים שלכם, בלי יוצא מן הכלל, ואחרי שאתם לובשים כל בגד אתם מחזירים את המתלה שלו למצב הרגיל. כתוצאה מכך, תוכלו להבחין בקלות אילו פריטי לבוש אתם נוהגים ללבוש באופן שכיח ומהם הבגדים שכמעט לא נמצאים בשימוש וניתן לזרוק או לתרום אותם (הפתרון הרצוי). בירג'ס העלתה לדף הפייסבוק שלה סרטון, בו הציגה בלייב את הטריק שלה.

עוד בנושא
לקפל, לאחסן, לתלות: כך תסדרו את ארון הבגדים בעונת המעבר

צפו בטריק הגאוני שלה

"אני אלמד אתכם טריק שנקרא 'הקולבים ההפוכים', אותו כדאי לעשות בפתח השנה החדשה", היא אמרה, למרות שכמובן שניתן להשתמש בטריק בכל יום נתון - ופשוט למדוד את השפעתו בחצי השנה שלאחר מכן, "תהפכו את כל הקולבים לצד אחד ואחרי כל בגד שנלבש תהפכו את הקולב שלו חזרה. כעבור חצי שנה תחזרו ותראו איזה בגדים נשארו הפוכים. תוכלו לדעת בדיוק מה כבר לבשתם ולהיפטר מהשאר".

אז קדימה, למה אתם מחכים? הגיע הזמן לנסות, ניפגש בשלב התוצאות בעוד שישה חודשים. שנה טובה ומאורגנת לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully