וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל בית נחרד כשמצא כתמי דם ענקיים מתחת לשטיח בביתו החדש

10.11.2021 / 23:26

בעל הבית החדש החל לשפץ את המבנה העתיק הממוקם בשכונת פשע לשעבר ביוטה - ומצא מתחת לשטיחים מה שנראה כמו כתמי דם מאוד מטרידים: "המשטרה לא יודעת לקבוע אם הדם הוא של בן אנוש או חיה"

כתמי דם נמצאו מתחת לשטיח בבית/tiktok.com/@house.ofthe.rising.sun

בעל בית החל בפרויקט שיפוצים ענק בוילה בת 110 שנים שרכש בסולט לייק סיטי, יוטה, כשלפתע איתר מתחת לשטיח מקיר לקיר שלו כמות מסיבית של מה שנראה כמו כתמי דם. בעל הבית המבוהל הזעיק מיד את המשטרה כדי לקחת דגימות של הכתמים המפוקפקים בתקווה לגלות מה התרחש בבית הזה והאם יש לו סיבה לחשוש מהבאות.

הבעלים, שפתח ערוץ טיקטוק מיוחד לתיעוד תהליך השיפוץ הארוך, שיתף את הממצא המטריד בסרטון, שזכה למיליוני צפיות. בסרטון ניתן לראות כיצד הוא מסיר את השטיח הגדול והירקרק כשבחלקו התחתון נחשפים מספר "כתמי דם". בעל הבית הסביר: "בהתחלה לא היינו בטוחים מה זה, אבל ככל שהתעמקנו יותר, זה נהיה ברור יותר שזה דם. כלומר... כמות מדאיגה של דם".

כתמי דם או יין? שפטו בעצמכם:

@house.ofthe.rising.sun

Reply to @house.ofthe.rising.sun The officer said she would check for any cases linked to the house before testing anything ##foryou ##crimetok

♬ Pink Soldiers - 23

כשבעל הבית החל בשיפוץ הנכס, שנבנה ב-1911, הוא תיאר בהתרגשות את "המאפיינים הייחודיים" של המקום, אם כי כבר אז הוא מצא ציורי קיר במרתף, דמוי ציורי מערות, שקצת הלחיצו אותו. הדבר המטריד שמצא מתחת לשטיח כמה ימים לאחר מכן אילץ אותו לערב את המשטרה.

השוטרים הגיעו למקום ואישרו שזה אכן נראה כמו דם, אם כי לא היה באפשרותם לקבוע האם הוא שייך לאדם או לבעל חיים מבלי לבצע בדיקת מעבדה. בעל הבית סיפר שהמשטרה לא הראתה הרבה עניין: "השוטרים לא עשו בדיקות או לקחו דגימות. הם אמנם אמרו שזה ככל הנראה דם, אבל שהם לא עושים את סוגי הבדיקות האלה אלא אם כן יש כאן חשד כבד לפשע", הוסיף.

והנה ציורי הקיר המטרידים שמצא במרתף:

@house.ofthe.rising.sun

Now petroglyphs on the wall.. that's something you don't see every day ##homerenovation ##interiordesign ##homeimprovement @oldhouse

♬ original sound - cyberangel

הסרטונים שלו צברו מיליוני צפיות, כשרבים ביקשו מבעל הבית לעדכן אותם בהתפתחויות והוא עדכן שהוא קנה בעצמו ערכה לבדיקה האם מדובר בכתמי דם - והוא ממתין שהיא תגיע. אחד מהמגיבים כתב: "האזור הזה היה נפוץ בפעילויות פליליות במשך שנים רבות. יתכן שהתבצע שם רצח" ואחר הוסיף: "זו לגמרי זירת פשע". משתמש אחר ניסה להרגיע: "דם ישן לא אמור להפוך לחום? זה נראה כמו כתמי יין אדום ישנים. ובכן, אני מקווה שזה יין אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully