וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא מנהרה סודית מאחורי ארון הספרים בביתו - ולא האמין להיכן היא הובילה אותו

30.9.2021 / 23:40

איש נדל"ן מאנגליה נותר המום לאחר שמצא מנהרה סודית מאחורי ארון הספרים באחוזה העתיקה של משפחתו והגיע דרכה למספר חדרים נסתרים, כשבאחד מהם מצא גם כספת

תגלית מסתורית מאחורי מדפי הספרים/@freddygoodallofficial

מה אתם הייתם עושים אם הייתם מגלים שמאחורי ארון הספרים שלכם מסתתרת מנהרה סודית שמובילה לעשרות חדרים נסתרים כשבאחד מהם מונחת כספת? זה בדיוק מה שקרה לאיש הנדל"ן בן ה-23 מסאסקס, אנגליה. הבחור בחן תמונות עתיקות של אחוזת משפחתו בת ה-500 שנה ומצא בהן פתח שלא קיים עוד בספרייה הביתית. הוא מיהר אל החדר, בחן היטב את ארון הספרים וכשהסיר ממנו את הספרים והמדפים הבחין באותו פתח מסתורי המוביל למנהרה סודית שלא ידע על קיומה.

פרדי גודול סיפר ל-Jam Press על הרגע המפתיע ההוא: "חיפשתי את הפתח הזה, אבל לא יכולתי לראות כלום בהתחלה. רק אז הבנתי שהוא מוסתר מאחורי ארון הספרים. בסופו של דבר מצאתי מאחור פתח שמוביל אל חדר נסתר". בסרטון טיקטוק, שצבר יותר מ-4.5 מיליון צפיות, נראה פרדי מבחין שלוח העץ האחורי של הארון חלול. הוא מסיר את הברגים בלוח העץ ונכנס דרך הפתח הנחשף לחדר חשוך וריק. שם הוא מבחין בפאנל נוסף על הרצפה. הוא מסיר אותו ומגלה מעבר סודי המוביל למסדרונות וחדרים תת קרקעיים.

פרדי סיפר: "התרגשתי למצוא משהו חדש בבית שגרתי בו כל כך הרבה זמן! זה היה מאוד מלחיץ בהתחלה!". במהלך חקירתו, אותה הוא תיעד בשלל סרטוני טיקטוק נוספים, פרדי הבחין בסולם המוביל לחלל אחר מעל, שם מצא חדר גדול יותר, מלא בקורי עכביש, אבק וקן צרעות ענק. בסרטונים פרדי נראה חולף דרך מספר מעברים נוספים שלדעתו שימשו בעבר את המשרתים למעבר סביב הנכס מבלי שהבעלים יבחינו בהם. "אני מאמין שהם שימשו למעבר משרתים סביב הבית. אלה השתמשו בהם כדי ללכת הלוך ושוב ממגוריהם מבלי שישימו לב אליהם", אמר, "השארתי את החדרים כפי שמצאתי אותם. אני אוהב שהם נותרו כך במשך מאות שנים. יש כל כך הרבה היסטוריה בכל חדר".

במהלך חקירתו, גילה פרדי קיר לבנים ועליו שמות ותאריכים מסתוריים כתובים בגיר. כמו כן, הוא מצא כספת ישנה, אותה הוא פרץ ומצא בה ספרים משנת 1848 המלאים במידע על הנכס וגם כמה מכתבים עתיקים. פרדי מצא גם ספרי לימוד ושולחנות שהשתמשו בהם בתחילת המאה ה-20 כשהנכס שימש כמוסד חינוכי.

הנה הוא פורץ את הכספת:

הסרטונים זכו להרבה תשומת לב בטיקטוק ובאינסטגרם. "מיד הייתי מתקשר למשטרה", כתב אחד ואחר הוסיף: "מצאת את חדר הסודות של הארי פוטר". צופה נוסף כתב: "אתה צריך לברוח מהבית הזה... הוא רדוף! לך תגור עם אמא שלך או משהו". אחר הוסיף: "זה המקום בו הרוצח הסדרתי מסתיר את גופות הקורבנות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully