וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא 160 כדורי באולינג קבורים מתחת לביתו - וניסה לפענח כיצד הגיעו לשם

26.7.2021 / 0:01

תושב מישיגן שיפץ את ביתו ומצא ממש מתחת למדרגות החיצוניות לא פחות מ-160 כדורי באולינג קבורים בחול. הוא ניסה לפענח מהיכן הגיעו ומדוע נקברו שם מלכתחילה - וזה מה שהוא גילה

דיוויד אולסן בן ה-33 ערך שיפוץ בביתו שבחוף נורטון, מישיגן, במהלכו שבר את המדרגות האחוריות וגילה שם כדור באולינג ישן. הסקרנות דחפה אותו להמשיך בחפירות, בעודו סבור שימצא שם אולי עוד כדור באולינג דומה. להפתעתו הרבה הוא מצא שם לא פחות מ-160 כדורי באולינג ששימשו כתמיכה לגרם המדרגות. הוא לא האמין למראה עיניו כשאיתר "אוצר" עבור חובבי הבאולינג מתחת לנכס שלו בחפירות שהחלו ב-1 ביולי.

הוא סיפר ל-Detroit Free Press: "ככל שהמשכתי בחפירות כך הבנתי שמדובר ברשת שלמה של כדורי באולינג. מזל שמדובר בכדורים, כי כך היה יותר נוח לפנות אותם משם. אחרי שמצאתי את הכדור הראשון, שיערתי אולי אמצא שם עוד אחד או שניים,לא שיערתי שאגיע ל-160". הוא פיזר את כל כדורי הבאולינג שמצא בגינה שלו, צילם אותם והעלה פוסט בפייסבוק.

כך זה התחיל:

תושב מישיגן מצא 160 כדורי באולינג קבורים מתחת לביתו. Facebook / rockolson588, צילום מסך
תושב מישיגן מצא 160 כדורי באולינג קבורים מתחת לביתו/צילום מסך, Facebook / rockolson588

וכך זה הסתיים:

תושב מישיגן מצא 160 כדורי באולינג קבורים מתחת לביתו. Facebook / rockolson588, צילום מסך
תושב מישיגן מצא 160 כדורי באולינג קבורים מתחת לביתו/צילום מסך, Facebook / rockolson588

אולסן מאמין שהבית שלו משמש בית קברות לעוד הרבה כדורי באולינג, אך לא מצא עוד כאלה באזור החפירה המקורי. "המשכתי לחפור מטה בערך עוד כ-60 ס"מ מהנקודה בה מצאתי את הכדור האחרון ואני חושב שזה די סגר את הפינה בחלק הזה. אין פה עוד כדורים", הוא הוסיף.

עוד בוואלה!

שיפוצניק השאיר מסרים בעייתיים מתחת לרצפה כדי שיימצאו עוד 30 שנה

לכתבה המלאה
תושב מישיגן מצא 160 כדורי באולינג קבורים מתחת לביתו. Facebook / rockolson588, צילום מסך
דיוויד אולסן והאוצר שלו/צילום מסך, Facebook / rockolson588

על כדורי הבאולינג כתובים יוצריו, "ברולסוויק באולינג", להם היה מפעל בעיר הסמוכה מיוזיקגון, ומספר סידורי. אולסן פנה לחברה, מסר את מספרם הסידורי של הכדורים והם הצליחו לאשר שכדורי הבאולינג הללו יוצרו בשנות ה-50 וכי אולסן רשאי לעשות בהם מה שירצה. על אף שמדובר בגן עדן לחובבי באולינג, מדובר בכדורים שאינם תקינים למשחק, כיוון שהם מסומנים בעזרת שני חריצי ספירלה.

הפוסט שפרסם בפייסבוק:

צפו בכתבה המלאה:

אז מה אולסן יעשה עם הכדורים? שמונה מהם הוא כבר תרם לכנסיית מקומית. את חלקם הוא יעביר לאביו שמעוניין להשתמש בהם כרגלי רהיטים בהתאמה אישית ובאלו שישארו בביתו הוא יעשה שימוש כפסלים בגינה או לצורכי גינון.

כמה מעובדי מפעל "ברולסוויק באולינג" פנו לאולסן דרך הפוסט שהעלה וסיפרו כי כדורי הבאולינג כנראה הגיעו לביתו כי נפסלו למשחק. הם סיפרו כי הם נהגו לקחת איתם הביתה את כדורי הבאולינג הפסולים לטובת פרויקטים של "עשה זאת בעצמך", שכן הם שימשו חלופה זולה בהרבה לחצץ או חול כבסיס לפרויקטי בנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • באולינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully