וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוצניק השאיר מסרים בעייתיים מתחת לרצפה כדי שיימצאו עוד 30 שנה

17.7.2021 / 23:03

גבר ששיפץ דירה והתכוון לשים ריצוף חדש, החליט להשאיר שורה של מסרים מתחת לרצפה. הוא שיתף אותם בטיקטוק בסדרת סרטונים, אבל לא כולם אהבו את התעלול שלו - או את המסרים השנויים במחלוקת

השאיר מסר מתחת לשטיח/@longrealestate

שמענו כבר במדור הזה על לא מעט אנשים שגילו דברים סודיים כמו חדרים נסתרים ומסרים מדיירי עבר בבית החדש שלהם - כעת לראשונה אנחנו רואים את זה קורה בזמן אמת. גבר שעוסק בשיפוצים החליט ליזום ולהשאיר מסרים לדיירים עתידיים שיגיעו לבית - באמצעות כתיבה על הרצפה הישנה. השיפוצניק התכוון לשים רצפה ושטיחים חדשים בבית, אך לפני כן הוא ריסס כל מיני מסרים על רצפת העץ לפני שכיסה אותה.

הוא שיתף מספר סרטונים בטיקטוק כשבראשון הוא הסביר שהוא כתב את המסרים כדי "לעורר את ילידי שנות ה-80 וה-90 שיימצאו אותם בעוד 30 שנה כשיסירו את הריצוף שאני שם כרגע". הוא העלה ארבעה סרטונים כשבאחד מהם הוא מראה שהוא כתב על הרצפה הישנה את המסר "'המשרד' לא מצחיק". בפוסט שלו הוא הבהיר "אני רק צוחק, אני כן אוהב את הסדרה 'המשרד'".

צפו במסרים שהוא החביא

בסרטון נוסף הוא כתב מסר על מטבעות קריפטו, באחר הוא כתב על הרצפה: "אנחנו מנסים להשיג אותך לגבי חידוש ביטוח הרכב שלך". המסר הרביעי היה הכי מעורר מחלוקת, כאשר הוא כתב: "אני ממש לא אוהב את הסדרה 'חברים'".

לא ברור האם ומתי דיירי העתיד יחשפו את המסרים שלו, אבל התגובות לפוסטים היו מעורבות. חלק היו משועשעים, חלק תהו כיצד הוא מרשה לעצמו בכלל לרסס בצבע על רצפת העץ, אבל הרוב בעיקר התווכחו על איכות הסדרות שהוא כתב שהוא לא אוהב - ככה שנראה שהוא כבר השיג את המטרה שלו, אבל נותר לחכות ל-2051 לרגע שבו אנשים יגלו את המסרים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully