וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירת מצאה תגלית מפחידה מאחורי הדלת המסתורית בבית בן 148 שנה

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 9:57

דיירת צעירה החליטה לחקור מה מחכה מאחורי דלת שנראית חסרת שימוש בבית העתיק שהיא קנתה, ולהפתעתה גם אחרי שהיא פתחה את הדלת היא לא בדיוק קיבלה את התשובה: "הלוואי שיש שם חדר סודי או כד זהב"

צפו בתגלית המסתורית

@grummlinds

My house may or may not have a secret passage... and probably a few ghosts. #fypシ

♬ original sound - Lindsay Grummett

בעלים של בית בן 148 שנים גילתה תגלית מפחידה כשהחליטה לשפץ את המקום, אותו קנתה רק לפני כמה חודשים. לינדסי גרומט מתעדת את עבודות היד שלה בסידרה של סרטונים בטיקטוק, אבל בשבוע שעבר היא נתקלה במשהו שמשך את תשומת הלב שלה - ושל העוקבים שלה.

בקומה שמחברת את המדרגות בין הקומה העליונה לתחתונה בבית שלה, היא גילתה דלת שלא נראה שיש לה שימוש. הדלתה ממוקמת על קיר שמעליו יש רק את השירותים של הקומה העליונה, ואין שום כניסה לאף אחד מהבית. הסקרנות שלה גברה עד לנקודה שהיא לא הייתה יכולה שלא לנסות לגלות מה יש מאחורי הדלת, לאחר שקודם לכן היא פחדה מדי לחקור אותה מאחר ובן הזוג שלה היה מחוץ לבית בנסיעת עסקים.

זה ההסבר שלה לעובדה שהיא לא נכנסה לבדוק מה מסתתר שם

@grummlinds

Reply to @jenn_bradley86 UPDATE. Kind of. Part 1.5? #secretroom #fypシ

♬ original sound - Lindsay Grummett

לינדסי צילמה את עצמה כשהיא פותחת את הדלת (שלא היה לה ידית) ואז גילתה כניסה למה שנראה כמו עוד גרם מדרגות, אך עם חסימה מעץ שמונעת את הכניסה אליהן. מהצד השני של הדלת היא ראתה משהו שהיא הגדירה כ"אוסף של סטיקרים ישנים מאוד". "אין לי מושג מה יש מאחורי הדלת. ספרו לי אם אתם חושבים שאני צריכה לנסות ולגלות", היא אמרה לצופים.

כ-14 מיליון צופים כבר ראו את הסירטון שלה שהועלה עם הכיתוב: "יכול להיות שיש בבית שלי חדר סודי, ואולי גם כמה רוחות רפאים". עשרות אלפי אנשים הגיבו לה, כשרבים מתחננים בפניה להסיר את המחסום ולנסות לראות לאן המדרגות מובילות.

"אין לי מושג איך מישהי יכולה פשוט להתעלם מהדבר הזה וכאילו לומר: "אוקיי, אני אתעסק עם החדר הסודי אחר כך", כתבה לה אחת המגיבות. אחרים הביעו חשש כי הבית עשוי להיות רדוף רוחות: "אני מתכוונת, כבר פתחת את הדלת אז אם יש רוחות, הן כבר בחוץ. בדקי את זה".

בסירטון המשך שלינדסי העלתה ביום לאחר מכן, היא סיפרה כי היא מחכה לחזרה של בן הזוג שלה לפני שהיא תחקור עוד יותר: "אני ילדה קטנה וגם הכלבה שלי, ועם כל התגובות שלכם על רוחות ודברים מוזרים אחרים, אני לא אעשה את זה לבד". היא הבטיחה כי כשהחבר שלה יגיע, הם יחקרו את זה ויעלו סרטון נוסף: "אני מקווה שיש פה חדר סודי, או כד זהב".

עוד בוואלה!

אחרי שנים בבית: חשף במקרה חדר מסתורי שהוחבא מאחורי קיר

לכתבה המלאה

ואז - הם חקרו מה יש שם באמת

כשבן זוגה חזר הביתה הם יצאו לחקור את הדלת וגילו שמאחוריה יש ארבע מדרגות שמובילת מעלה - אבל הן מנותקות בחלקן העליון ולא מובילות לשום מקום.

"בעיקרון אישרנו שזה רק חלל ריק מאחורי האסלה שבו עברה הצנרת והאינסטלציה," היא אמרה.

אבל התעלומה מדוע המדרגות היו שם נפתרה במהרה הודות לאישה מקומית בשם דבי שהכירה את ההיסטוריה של הבית שנבנה בשנת 1873, על ידי איל התעשייה המקומי ג'יי.סי גיבסון, שהתגורר שם עם אשתו ושש בנותיהם. מכיוון שלא הייתה אינסטלציה בבתים בשנת 1873, מה שהוא כיום חדר האמבטיה היה כנראה אז חדר שינה, וזה אומר שמדובר כנראה בגרם מדרגות נוסף שהוביל לקומה השנייה", הסבירה לינדזי.

הצופים שעקבו במתח אחרי התגלית המפחידה היו מאוכזבים בחלקם שלא נמצא שם אוצר או רוחות רפאים, אבל כמובן שגם מיהרו להציע לה מה לעשות עם הדלת - החל מלשים עליה מראה ועד לתלות עליה שלט "כן, גם אני מאוכזבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully