וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה מצאה את האוצר של סבא מוחבא מתחת לרצפות בעליית הגג

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 7:24

מומחה לאיתור אוצרות הוזעק לבית בניו אינגלנד שבו גרה משפחה שרצתה למכור את הנכס, אך חשדה שיש בו אוצר גדול. הוא החל בחיפושים ובתוך שעה מצא קופסא שהכילה את "הממצא הכי מרגש בקריירה שלי". צפו ברגעי התגלית

האוצר הסודי של סבא נמצא חבוי בעליית הגגג/RediscoverLost

בני משפחה ממסצ'וסטס חשדו שבשנות ה-50 של המאה הקודמת אחד מקרובי המשפחה שלהם (ככל הנראה הסבא לו היה שייך הבית) החביא הון כספי איפשהו בבית שלהם. רגע לפני שהם מוכרים את הבית הם שכרו את שירותיו של צייד אוצרות מקצועי שמפעיל ערוץ יוטיוב בשם RediscoverLost כדי שינסה למצוא את האוצר.

אחרי שהם ניסו למצוא את המחבוא בעצמם וכשלו הם שכרו את שירותיו של קית' ווילי למשימה ולאחר חיפוש ממושך עם גלאי מתכות הוא אכן מצא קופסת מתכת שהכילה לא פחות מ-46 אלף דולרים בעליית הגג מתחת ללוחות של רצפת העץ.

צפו בתיעוד המלא של החיפוש והתגלית

האוצר של סבא נמצא חבוי בעליית הגג. RediscoverLost, צילום מסך
46 אלף דולר מסודרים יפה בשטרות משנות ה-30 וה-50/צילום מסך, RediscoverLost

בניו יורק פוסט דווח שאחרי כמה רמזים שהוא קיבל מהמשפחה שהסתבר שהיו שגויים, ווילי ריכז את החיפושים שלו בעליית הגג של הבית. בסרטון שעלה לערוץ היוטיוב שלו ניתן לראות את ווילי עורך חיפושים בבית במשך כשעה, עד שהוא מאתר סימנים לחתיכת ברזל ברצפת העץ שהוא היה עליה. הוא פירק את לוחות העץ במקום ואכן מצא קופסת מתכת נעולה.

הוא השתמש בפטיש כדי לפתוח אותה וגילה בפנים סכום של 46 אלף דולר מסודרים יפה בשטרות משנות ה-30 וה-50. קית', שעוזר כבר לאנשים למצוא שלל חפצים אבודים, אמר: "אני מחשיב את קופסת המזומנים הזו כממצא הכי מרגש שלי. למשפחה הזו אזל הזמן, הם רצו למכור את הבית במשך כמה שנים, אבל השמועות האלו על אוצר חבוי בו עצר אותם מלעשות את זה".

המשפחה עדיין לא החליטה מה לעשות עם הכסף

אחת מבנות המשפחה, שזוהתה בתקשורת רק בשם קרן, אמרה שהתגלית הגיעה לאחר עשרות שנים של תהיות האם הסיפורים על הכסף החבוי אכן אמיתיים. "אני רק שמחה שזה סוף סוף נמצא", היא אמרה והוסיפה שהם עדיין לא החליטו מה לעשות עם הכסף.

הגולשים והצופים היו המומים מכך שקית' מצא אוצר שהמשפחה ניסתה לחפש כבר שנים ללא הצלחה. גם אתם חושדים שיש לכם משהו כזה בבית? כדאי שתקראו למומחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully