וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מצאה דלת סודית מאחורי ראי בסלון היופי שלה - לאחר שחלמה עליה

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 23:52

ברשת סבורים שהאישה יודעת לתקשר עם המתים לאחר שהיא חלמה על דלת סודית - ומצאה אחת כזאת בסלון היופי שלה ביום למחרת. היא ניסתה לפתוח את הדלת הנעולה ללא הצלחה עד שנאלצה לקרוא לאדם שינסר את הדלת כדי לגלות מה מסתתר מאחוריה - אך התעלומה רק גדלה

מצאה דלת מסתורית מאחורי הקיר - אחרי שחלמה עליה/TikTok @hippieloumom

אישה מצאה דלת סודית בסלון היופי שלה - לאחר שחלמה עליה בלילה. מירנדה, תושבת טקסס שנקראת בטיקטוק hippieloumom, שיתפה את סיפורה הביזארי של אימא שלה בשלושה סרטוני טיקטוק, לדבריה לאמה לא היה מושג על קיומה של הדלת הנסתרת, עד שחלמה עליה בלילה והייתה חייבת לגלות האם היא קיימת במציאות. לדבריה, אמה חלמה על "דלת סודית שמלאה בגופות" וביום למחרת יצאה לבדוק זאת. להפתעתן הן באמת גילו שמאחורי המראה יש קיר קלקר חשוד. היא קרעה את הקיר ומצאה שם דלת נעולה.

בסרטון שזכה כבר ליותר מ-10 מיליון צפיות, ניתן לראות את האם קורעת את הקלקר וחושפת את הדלת השחורה שהוסתרה מאחור. בתה מספרת: "היא חלמה שיש כאן גופות, היא חלמה שיש כאן דלת סודית - והיא מצאה כאן דלת סודית". למרבה הצער, האם לא הצליחה לפתוח את הדלת, גם לאחר שהשתמשה בפטיש.

צפו בקטע הראשון:

בסרטון הראשון הדלת נותרת נעולה, כך שהצופים דחקו בה שלא להתייאש ולפתוח את הדלת. "את חייבת לפתוח את הדלת! את חייבת לגלות לנו מה יש מאחוריה", כתב אחד בתגובות. אחרים לעומת זאת עודדו אותה שלא להמשיך בחיפושים כי יתכן שהדלת נעולה מסיבה מוצדקת. "אני לא חושב שהדלת הזו נועדה להיפתח", כתב אחד ואחר הוסיף: "אל תעשי את זה. היא ננעלה ונחסמה מסיבה מסוימת".

אחרים האמינו שלאמה של מירנדה יש יכולת לתקשר עם המתים, "המתים אמרו לה בחלום שיש שם דלת. הם רוצים שתפתחי אותה ותשחררי אותם", כתב אחד ואחר הוסיף: "לדעתי יש שם באמת גופות. הנפש שלהן כלואה שם. הם מבקשים שתשחררי אותם". אחרים לא קפצו למסקנות פזיזות: "זה שהיא חלמה על הדלת הזאת לא אומר שהיא מתקשרת עם רוחות או מוכה בדיבוק. יש דבר כזה צירוף מקרים".

זה מה שהיא מצאה מאחורי הדלת:

בסרטון השני שפרסמה היא שיתפה את הצופים שמאחורי הדלת הם מצאו עוד קיר כך שבעצם אין שם כלום. אולם, בסרטון שלישי היא דפקה על הקיר והשמיעה לצופים שהוא חלול, כך שהתעלומה עדיין לא נפתרה.

התעלומה ממשיכה

"אל תשאירי אותנו ככה! אנחנו חייבים לגלות מה יש מאחורי הקיר הזה", כתב אחד ואחר הוסיף: "מחכים פה לחלק רביעי". למרות שעדיין אין פתרון לתעלומה, מירנדה סיפרה שהבניין הסמוך הוא בית מלון נטוש (שכמובן יש סיפורים על כך שהוא רדוף רוחות). ברשת פוקס דווח שהיא ככל הנראה מתכוונת למלון רוג'רס שבוואקסהאצ'י שבטקסס - בו על פי טריפאדווייזר נערכים "סיורים בעקבות הרוחות שרודפות את המקום".

מירנדה אמרה שהם ככל הנראה לא יקבלו תשובה בקרוב למה מסתתר מאחורי הדלת ולמרות שנראה שהם מצאו גם מעלית ישנה שמחוברת לקיר - הם לא יוכלו לחפור לעומק יותר מבלי לגרום נזק למבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully