וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיזה רהיטים בבית וחשפה פיר שהוביל לבונקר אטומי סודי ומאובזר

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 23:57

ג'ניפר ליטל הזיזה רהיטים בביתה וגילתה במקרה מתחת לשטיח פתח שהוביל למקלט שנבנה כדי להגן מפני פצצות גרעיניות במלחמה הקרה. היא תיעדה הכול בטיקטוק וצברה מיליוני צפיות. צפו בתגלית שלה

מצאה פתח למקלט סודי משנות ה-50' בחדר השינה שלה/kitty_girl_california

ג'ניפר ליטל מקליפורניה לא האמינה למראה עיניה אחרי שמצאה מקלט מסתורי שהיה חבוי מתחת לרצפה של חדר השינה בבית שלה. היא חשפה בטיקטוק שלה כיצד היא מצאה פיר סודי מתחת לשטיח בחדר השינה שלה לאחר שהזיזה רהיטים בחדר. בעלה נכנס אל תוך הפתח הסודי, למרות שהיא אמרה שהיא הצטמררה מהעכבישים העצומים שהתחבאו שם.

צפו בתיעוד

ג'ניפר תיעדה את כל הגילוי שלה בטיקטוק וחשפה את המקלט שנמצא שם, שכולל חדר שינה ואפילו מערכת אוורור. באחד הסרטונים שבו רואים את הפיר נפתח, היא אמרה: "יש כאן שני דרגשים למיטות. יש פה אפילו משתנה אם אתם צריכים להתפנות".

בסרטון שבו היא חוקרת את המקלט, אפשר לראות המון לכלוך וסימנים על הקירות ולידם מזווה אוכל: "לא ברור למה בנו את המקלט הזה ככה - חייבים לצאת מהמקלט כדי להיכנס לחדר האחסון היבש".

בהתחלה ג'ניפר חשבה שמדובר במקלט שנבנה בזמן מלחמת העולם השנייה, אבל מאוחר יותר היא גילתה שהוא נבנה בכלל אחרי 1951, כך שככל הנראה מדובר במקלט שאמור להגן מפני פצצות גרעיניות סובייטיות - פחד שהיה נפוץ בארצות הברית במהלך במלחמה הקרה.

אנשים היו המומים מהתגלית שלה, כאשר הסרטונים צברו מיליוני צפיות בטיק טוק. "זה מגניב, הכול משומר רק מאובק, אתם צריכים לחדש את המקלט הזה". אמר אחד הצופים. אחרים ביקשו עוד תמונות ועוד תיעוד - והם קיבלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"הרהיטים שכיסו את הפתח שקלו בערך 200 ק"ג", היא סיפרה לצופים ההמומים, "מי שבנה את זה הסתיר את מערכת האיוורור היטב בקירות - ככה שלא רואים כלום" וסיכמה: "ככל הנראה תושבי החוף בקליפורניה ממש חששו ממתקפה גרעינית בימים ההם, כיוון שהאזור חשוף לגמרי".

הצופים הנלהבים מהתגלית הציעו לה לשפץ את המקלט ולשמר אותו "ליתר ביטחון" אם כי לפחות אחת העלתה את התהייה - "אם אכן הבית נפגע מפצצה ואתם סגורים שם - איך מישהו ידע על זה ויגיע לחלץ אתכם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully