וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרט אימה: גילתה חדר סודי ומפחיד בדירה השכורה שלה בניו יורק

עודכן לאחרונה: 27.3.2021 / 20:04

סמנתה הארטסו הרגישה משב רוח קר מחדר המקלחת ומצאה חדר סודי מאחורי המראה. היא העלתה מספר סרטונים מבהילים בטיק טוק והגולשים נזכרו בסרט אימה ופרשיית רצח מפורסמת משנות ה-80. צפו

חשפה הטיקטוק חדר מסתורי שמצאה מאחורי הראי באמבטיה/samanthartsoe

בחורה מניו יורק חשפה חדר סודי בדירתה - וזה יגרום לכם לחשוב פעמיים בפעם הבאה שתרגישו משב רוח קר ולא מוסבר בבית שלכם. היא פירסמה את הממצאים שלה בסדרת סרטונים בטיקטוק שצברו כבר מעל ל-10 מיליון צפיות.

"ברצינות, מעולם לא ציפיתי למצוא את זה", כתבה סמנתה הארטסו בכיתוב של הסרטון הראשון, בו סיפרה שהיא הרגישה משב אוויר קר מגיע מחדר המקלחת שלה, למרות העובדה שאין בו מאוורר או חלון. למרות שהיא חשבה שזה שום דבר, היא הסתקרנה מספיק כדי לבדוק. "זה לא משנה כמה אני מחממת את הבית - תמיד היה קר לי", היא אמרה, "אז נכנסתי לחדר האמבטיה שלי והרגשתי אוויר קר שממש נושב עלי."

כשהבינה שהבריזה הייתה כל כך חזקה שממש "ניתן לראות את השיער שלי מתבדר ברוח הקרה", היא ניסתה להבין מאיפה זה מגיע.

"התחלחתי לחפש - נכון יש תעלת אוויר שם למעלה, אבל שום דבר לא יוצא ממנה, יש קצת אוויר שיוצא ממתג האור הזה - אבל זה לא מספיק אוויר כדי לזה ירגיש כ"כ חזק", היא אמרה, "ואז אני מתחילה להרגיש שהאוויר מגיע מהמראה... ואז המראה זזה."

כשהיא החליטה להמשיך לחקור ולהסיר את המראה היא מצאה חור מלבני במאחוריה וקראה: "יש שם חדר!" - והחליטה לטפס דרך החור ולחקור.

התגלית של החדר הסודי

@samanthartsoe

seriously never would I have expected to find this... and I documented all of it #mystery #fyp #nyc #secret #foryou #apartment #storytime

♬ Mysterious - Andreas Scherren

"גיליתי מה נמצא בצד השני של האמבטיה שלי", כתבה הארטסו לפני שטיפסה דרך החור, עברה דרך לוחות הגבס וזחלה לצד השני. היא תיעדה את הכול לעיני הצופים ההמומים ששאלו אם היא צריכה עזרה. כמה מהגולשים אף הביעו דאגה שמא קרה לה משהו, לאחר שהיא לא העלתה עדכון נוסף במשך שלוש שעות.

אבל אז היא עידכנה שאחרי שהצליחה להגיע למרחב החדש כשהיא חמושה בפטיש, היא גילתה שם "דירה שלמה" עם חדר אמבטיה נפרד, צנרת חשופה וכמה שקיות וארגזים ריקים. היא "יצאה משם בחיים" ולאחר מכן החליפה את המראה. "בעל הבית שלי יקבל שיחה משעשעת מחר", היא כתבה. לפחות היא שיעשעה גם את העוקבים שלה.

אחת מהסיבות שהסיפור הזה צימרר צופים רבים כל כך היא שסיפור דומה עם סוף טראגי קרה לאישה בשם רותי מקוי, שנרצחה בשיקגו בשנות ה-80 על ידי מישהו שנכנס לדירה שלה דרך המראה של האמבטיה שלה. תסריט סרט האימה "קנדימן" התבסס על הסיפור הזה, אבל לשמחתה של סמנתה, היא לא הותקפה על ידי אף אחד ואפילו לא הייתה צריכה להשתמש בפטיש שלקחה עמה.

מה שהכי הטריד אותה היה שהדלת לדירה הנסתרת הייתה לא נעולה, מה שגרם לה להצהיר שהיא "מחזקת את המראה לקיר" לאחר שחזרה לדירתה.

הגולשת שהזכירה את מקרה הרצח ההוא

איך זה היה בתוך קיר האמבטיה שלי?

זה מה שנמצא בתוך החור בקיר

זחלתי בתוך החור וזה מה שמצאתי שם

@samanthartsoe

crawled through a wall for this mystery so enjoy the finale ??‍♀️ #mystery #nyc #apartment #secret #storytime #storytime #fyp #foryou

♬ Mysterious - Andreas Scherren

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully