וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה שיפוץ במטבח ומצא מתחת למרצפות הפתעה ומסר מהדיירים הקודמים

9.3.2021 / 23:41

שיפוצניק שעבד במטבח ופירק את המרצפות חשף הפתעה שהייתה חבויה 20 שנים מתחת לרצפה: פתק מסקרן עם מתנה בלתי צפויה. הוא העלה התגלית לטיקטוק והתגובות היו נלהבות

התקין מטבח ומצא פתק ומתנה מהדיירים הקודמים/hooserice88/TIKTOK

קרייג הרינגון, שיפוצניק בריטי שעבד בהתקנת מטבח חדש בבית בפרת' שבסקוטלנד פירק בו את המרצפות כדי להתקין חדשות - ומצא הפתעה נסתרת מתחת לרצפה: פתק בכתב יד עם מתנה מפתיעה - בקבוק וויסקי. הוא שיתף את התגלית שלו בטיקטוק, כתב שהיא נהדרת אבל שהוא לא בטוח שהוא ישתה אותה.

בסרטון הוא סיפר: "אז הוצאנו את המרצפות של המטבח ומצאנו הודעה מתחת לרצפה". הוא מתוכפף וקורא: "ג'ק ומאי גרו כאן - עם שלושה ילדים וכלב. המטבח שופץ במהלך אפריל ומאי 2001. כל טוב, המשקה עלינו".

התקין מטבח ומצא מסר ומתנה מהדיירים הקודמים. hooserice88/TIKTOK, צילום מסך
הפתעה נחמדה/צילום מסך, hooserice88/TIKTOK

מסתבר שהדיירים הקודמים של הבית הזה השאירו לדייריו העתידיים בקבוק קטן של וויסקי גלנקינצ'י צמוד לקיר. אומנם המסר שבפתק לא היה כל כך מרתק, אבל תמיד נחמד ללמוד משהו על הדיירים הקודמים ולקבל דרינק על חשבון הבית.

הסרטון צבר עשרות אלפי צפיות בטיקטוק ורוב התגובות היו אוהדות. "הו, רעיון נחמד. אני צריכה לעשות את זה כשאעזוב את הבית שלי", כתבה אחת העוקבות. אחרים המליצו לו לשמור על בקבוק הוויסקי משום שייתכן שהוא יהיה שווה יותר כסף בעתיד ולמרות שקרייג כתב שהוא לא מתכוון לנסות לשתות את הבקבוק, מומחי וויסקי הסבירו שאם הפקק נותר חתום ניתן לשתות אותו בבטחה.

בעקבות הפרסום הויראלי ברשתות החברתיות, בתקשורת הבריטית דווח שההפתעה שחיכתה לבעלת הדירה החדשה הייתה למעשה מאביה - ממנו קנתה את הבית, והיא הבטיחה שתשמור את הבקבוק וחתיכה מהרצפה למזכרת.

צפו בסרטון

@hooserice88

Carrying out essential work! Great find. Not sure I would drink it tbh. #fyp #drink #whisky #scotland #scottish #wrenkitchen #VideoSnapChallenge

♬ original sound - Craig Harrigann
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח
  • מתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully