וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרניה גרסת המציאות: אישה חשפה חדר נסתר בארון הבגדים שלה - והוא פשוט היסטרי

11.2.2021 / 0:01

60 מיליון צפיות צבר החדר הסודי של משתמשת הטיקטוק ג'יילי - שהכניסה אליו, כמו בסדרת הספרים והסרטים "סיפורי נרניה", הוא דרך דלת נסתרת בארון הבגדים

אישה חושפת חדר נסתר מאחורי ארון הבגדים שלה/jaylie.holte/TikTok

משתמשת הטיקטוק ג'יילי הולט שיתפה סרטונים מתוך החדר הסודי החדש שלה שבדומה למה שקורה בספר והסרט "סיפורי נרניה: האריה, המכשפה וארון הבגדים" - דלת הכניסה אליו ממוקמת בארון הבגדים שלה, ממש מאחורי מתלה הבגדים.

ג'יילי פרסמה מספר סרטונים שלה מעצבת את החדר וסרטון מסכם בו היא מציגה בדיוק מהיכן נכנסים אליו וכיצד הוא נראה. בסרטון ניתן לראות אותה פותחת את דלת הארון, דוחפת את הבגדים הצידה וחושפת דלת סודית המובילה למסדרון צר שבסופו חדר גדול מעוטר בשטיח ורוד, שרשרת נורות וצמחים מלאכותיים. עוד תמצאו בחדר טלוויזיה ענקית, מיטה זוגית ושולחן קפה קטן - שהופכים את החדר הזה למקום המושלם להתנתק מצרות היומיום, להירגע ולהתמסר כולך לנטפליקס.

הסרטון צבר יותר מ-60 מיליון צפיות (מטורף!) וקיבל יותר מ-77 אלף תגובות מצופים נלהבים אך היו כאלה שנרתעו מהעובדה שהמנעול נמצא בצדו החיצוני של החדר. אחד כתב: "העובדה שהמנעול מבחוץ מעוררת בי חרדה" ואדם נוסף כתב: "החדר מושלם אבל הטעות הכי גדולה הייתה למקם את המנעול הזה מחוץ לחדר. את עלולה להיתקע שם ואף אחד לא ימצא אותך לעולם". חלק מהצופים תהו כיצד הצליחה המשתמשת להכניס את הרהיטים דרך הדלת הקטנה: "מישהו חוץ ממני סקרן איך היא הצליחה להכניס את המיטה לחדר, או שזה רק אני?".

כך נראה תהליך ההכנה של החדר:

@jaylie.holte

if this makes the ##foryoupage i'll post the finished result ? ##foryou ##foryoupage

♬ Let's Do It Again - evu

וזו התוצאה הסופית:

@jaylie.holte

finished result of the secret room! ? #viral #foryoupage

♬ Chinese New Year - SALES

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully