וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו בביתם חדר סודי - מלא במכתבים מסתוריים ותמונות קריפיות

4.7.2021 / 23:09

אם זה לא מספיק מלחיץ לגלות שבבית החדש שעברת אליו יש מרתף סודי שהתחבא מאחורי שכבת קירות וטפטים - בני הזוג שחקרו את ביתם נדהמו לגלות עוד ועוד תגליות מצמררות

תגלית מצמררת מאחורי קיר בבית/kammee0508

הכל התחיל במשב רוח שעבר בבית - והוא הוביל זוג אחד לגילוי מטריד באמת. אישה שמפרסמת סרטונים בטיקטוק בשם Kammee0508 תיעדה שם מה קרה כשהיא ובעלה חשפו חדר סודי במרתף של הבית החדש שעברו לגור בו. בעוד שעצם קיומו של החדר הפתיע אותם, הממצאים הקודרים שהיו בו (ובדרך אליו) היו כבר ממש מטרידים והצופים הזהירו אותה שיש כנראה סיבה טובה מדוע הדיירים הקודמים חסמו את החדר.

בפוסט הראשון, שצבר כמעט 3 מיליון צפיות, היא הראתה את בעלה מסיר פאנל מהקיר בביתה כדי לחשוף את החדר הנסתר. "אז זה מה שקרה כשבעלי ואני מצאנו חדר בתוך הבית שלנו," היא אמרה, "אפשר לראות שיש המון שכבות טפט שונות שהודבקו לאורך השנים".

מה שהיה הרבה יותר מפתיע היה שבין השכבות שחסמו את החדר הנוסף הוסתרו סדרות של תמונות בשחור לבן, עם סימנים בגבן, כמו גם מכתבים בכתב יד.

"מצאנו כמה תמונות ישנות וכרטיס סטודנט ישן של בית ספר שכבר לא קיים", היא סיפרה. חלק גדול מהתמונות בשחור לבן נראות כמו תמונות משפחתיות רגילות, כנראה של בעלים קודמים של הבית, אך לא כל התמונות היו כל כך תמימות. בתמונה אחת, מצמררת במיוחד, נראה ילד קטן יושב ברכב צעצוע ולצדו מה שנראה כאדם ללא ראש.

עוד בוואלה!

הדיירת מצאה תגלית מפחידה מאחורי הדלת המסתורית בבית בן 148 שנה

לכתבה המלאה

מה הסיפור של האיש בלי הראש?!

היא גם הקריאה הערה מוצפנת שנכתבה בגב התמונה, ואמרה: "רואים את הדבר המצמרר הזה? אני מתפללת שזה קרה בגלל חשיפה של התמונה בזמן הצילום, כי יש לי סיוטים בגללה. תסתכלו מה כתוב בחלק האחורי: 'איך לחסל את הבוהק המעצבן הזה כשמרכיבים משקפיים".

התמונה אמנם מטרידה מאוד, וצופים רבים העלו השערות מצמררות לגבי המשמעות שלה (החל מרוח רפאים ועד ניבוי מותו הקרוב של האיש המצולם) אך צופים אחרים הציעו סיבות תמימות יותר לקיומו של האיש חסר הראש. רבים טענו שזו אכן שיטת צילום בעזרת צימצום החשיפה ואחד מהגולשים כתב: "פעם זה היה פופולארי לשלם לצלמים שייצרו את התמונות האלה כבדיחה. זה היה כמו הפילטרים של היום".

עוד תגליות שנמצאו בקירות ובמרתף החבוי

מאז שפורסם הסרטון, שצבר מאות אלפי לייקים ואלפי תגובות, בני הזוג פרסמו עוד ועוד תגליות שמצאו בין הקירות ובמרתף - מכתבים ישנים, מתנות חג מולד ועוד.

חלק מהגולשים הפצירו בהם שלא להמשיך לחקור וטענו שמי שסגר את החדר ואת הזכרונות האלה "עשה את זה מסיבה טובה" ולפחות גולש אחד כתב את מה שרובכם בוודאי חושבים: "מה הקטע של האמריקנים עם חדרים סודיים?!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully