וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברה לבית בו הדייר הקודם מת - ומצאה משהו מצמרר מתחת לשטיח

22.6.2021 / 23:48

משתמשת הטיקטוק האמריקאית טוענת שלא נרתעה מהידיעה שהדייר הקודם מת בטרם עת בביתה החדש, אך כשהחלה בשיפוצים נחרדה עד מוות כשגילתה מה מסתתר לו מתחת לשטיח

תגלית מצמררת מתחת לשטיח בדירה החדשה/dontbeanashhole@

לכולנו יצא לעבור דירה ולמצוא פריט או שניים שהשאירו בה הדיירים הקודמים בטעות. במקרה הזה הדייר הקודם השאיר אחריו מזכרת קצת פחות נעימה. סיפורה של משתמשת הטיקטוק האמריקאית dontbeanashhole הפך לויראלי בטיקטוק לאחר ששיתפה מה מצאה מתחת לשטיח שכיסה את הרצפה בביתה החדש - וזה בהחלט לא לבעלי לב חלש.

בסרטון היא הסבירה שעברה לגור בביתה החדש על אף שנודע לה כי הדייר הקודם מת בה. לדבריה זה כלל לא הטריד אותה - עד שהחלה לקרוע את שטיח הקיר וגילתה מתחתיו הפתעה מצמררת. היא אמרה: "לא הפריע לי לדעת שמישהו מת בבית החדש שלי, אבל דמיינו את התגובה המופתעת שלי כשקרעתי את כיסוי הרצפה ומצאתי את זה".

תגלית מצמררת מתחת לכיסוי הרצפה בבית החדש. dontbeanashhole@, צילום מסך
מה זה יכול להיות? תגלית מצמררת מתחת לשטיח/צילום מסך, dontbeanashhole@

בהמשך הסרטון היא חושפת מה מסתתר מתחת לשטיח - קווי מתאר מצוירים של גופה. לצדם נכתב על הרצפה תאריך המוות ומספר תיק. בנוסף לכך, נראה שהרצפה מסביב לקו המתאר השחור היא בצבע כהה יותר - מה שלטענתה נגרם ככל הנראה מכתם דם. "זה בעצם קצת מצמרר", היא מודה בסרטון.

עוד בוואלה!

השתעמם בזמן הקורונה והפך את המרתף שלו למועדון לילה ראוותני

לכתבה המלאה

זה מה שהיא מצאה שם:

בתגובות המליצו לה לשפוך על הכתם על-תחמוצת פראוקסיד כדי לבדוק אם זה דם:

@dontbeanashhole

Reply to @jordyneverett1 You asked for it.. what do you think? ? ##newhouse ##28XTREMES

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

הסרטון זכה ליותר מ-3 מיליון צפיות ו-487 אלף לייקים. "וואו, זה מטורף. זה עלול להיות המקרה היחיד שעדיף להשאיר בו את השטיח במקום להחליפו בפרקט חדש", כתב אחד בתגובה ואחרת הוסיפה: "את אישה אמיצה. באותו רגע הייתי בורחת. שואפת להיות כמוך".

לעומת זאת היו כאלה שהטילו ספק באמינות הסיפור כשאחד טען שמי שהתקין את השטיח צייר את הגופה כדי להפחיד את מי שיסיר אותו ואחר טען בתוקף: "כולכם פתיים. אלה בכלל לא פרופורציות של גופת אדם".

  • עוד באותו נושא:
  • גופה
  • שטיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully