וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתעמם בזמן הקורונה והפך את המרתף שלו למועדון לילה ראוותני

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 0:48

צבעי שיש על הרצפה ובר מדוגם: בחור בשם ג'ון ניצל את הזמן הפנוי בסגרים כדי לבנות בביתו מועדון יוקרתי שעומד להיפתח בקרוב לציבור הרחב. צפו בעבודה המדהימה שלו

ככה הופכים מרתף למועדון לילה/spaghettiinmygymbag

זה לא סוד שאנשים בילו הרבה יותר זמן בבתים שלהם בשנה האחרונה בגלל הקורונה שגרמה לאינסוף סגרים. כך שבאופן מובן, רבים מצאו את עצמם משועממים וחיפשו מה לעשות בזמן הפנוי בבית. היו כאלה שלימדו את עצמם לבשל, כאלה שהשלימו סדרות והיו את אלה שהחליטו שזה הזמן לניקיונות יסודיים ופרוייקטים בבית כדי לוודא שזה יהיה מקום נעים יותר להיות בו.

בחור בשם ג'ון לקח את זה צעד אחד קדימה וניצל את הזמן הפנוי כדי להפוך את המרתף הרעוע שלו למועדון לילה מדהים ומשודרג במיוחד. ג'ון העלה לטיקטוק סרטונים שבהם הוא חשף כיצד הוא הפך את המרתף ההרוס שלו למועדון משוכלל עם קירות מבודדי רעש ועם בר שעשוי מארובה.

צפו בתהליך

הוא התחיל בחפירה של הרצפה והנמכת המרתף ב-50 ס"מ. הוא יצר קירות גבוהים יותר שנתנו תחושה של מרחב גדול יותר. ג'ון דאג גם שהקירות יהיו מבודדי רעש על ידי כך שמילא אותם בקצף איטום, כך שאף אחד מהשכנים לא יתלונן על הרעש שיוצא מהמקום.

הוא הצליח גם ליצור בר מצוחצח בעזרת בנייה חכמה על הארובה של הבית. הוא השלים את המראה של המועדון בכך שצבע את הרצפה בצבעים מטאליים שונים וערבב אותם כדי ליצור מראה של שיש מלוטש.

למיליון העוקבים שלו בטיקטוק הוא סיפר שנותרו לו עדיין כמה פינישים אחרונים לפני שהוא יוכל לפתוח את המועדון לציבור הרחב, נראה שכדאי לכם לבקר שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully