וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה המרכיב הסודי שישמור על הבית שלכם נקי מאבק למשך חודש שלם

23.6.2022 / 23:43

הידעתם שיש שיטה די פשוטה לשימוש שמבטיחה לשמור על הבית שלכם נקי מאבק למשך חודש שלם? מומחית הנקיון קרולינה מק'אולי חושפת את השיטה שכולכם הולכים לאמץ עכשיו

איך לשמור על בית נקי מאבק?/TIKTOK/CAROLINA.MCCAULEY

כל חולה ניקיון יודע שאבק אף פעם לא באמת נעלם. לא משנה כמה מנקים את הבית - הוא תמיד שם. להפתעתנו, יש פתרון פלא שלא רק מסיר אלא גם דוחה אבק מהרהיטים בבית למשך חודש ימים. אנחנו לגמרי רציניים איתכם!

מומחית הניקיון קרולינה מק'אולי, לה יש יותר מ-2 מיליון עוקבים בטיקטוק, טוענת שבעזרת "פתרון שלושת המרכיבים הזול" שלה תוכלו לשמור על הבית שלכם נקי מאבק לתקופה לא מבוטלת. מה שעוד יותר אטקרטיבי בשיטה שלה הוא שאת המצרכים להכנת התרסיס נוגד האבק כבר ככל הנראה יש לכם בבית, אז לא תצטרכו להתאמץ או לבזבז עליו עוד כסף.

בסרטון ששיתפה בטיקטוק, מראה קרולינה איך היא מכינה את תרסיס הפלא. היא ממלאה בקבוק ספריי ב-2 כוסות מים, 1/4 כוס חומץ לבן, 1 כף שמן זית ו-3 טיפות של סבון כלים. להוספת ארומה וכדי לקבל את ריח ה"בדיוק ניקיתי" בביתכם, אתם יכולים גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי בניחוח הדרים, כפי שעשתה קרולינה. זה הכל. קחו את התרסיס, רססו מעט על מטלית מיקרופייבר ונגבו את האזורים המאובקים בבית שלכם. לדברי מומחית הניקיון, התערובת "מסירה ודוחה אבק לחלוטין". היא ציינה שעליכם לחזור על התהליך רק פעם בחודש עבור בית נקי מאבק.

תראו כמה פשוט:

לא רק אנחנו פה בוואלה! התחרפנו. הסרטון שלה זכה למאות תגובות נלהבות. "אני חייבת לנסות את זה!" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אפילו לא מסיימת לצפות בסרטון. רצה לנסות". אחת נוספת כתבה: "תודה קרולינה. רק את כאן עושה את עבודתו של אלוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully