וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסים לנקות אבק ללא הצלחה? זו הטעות הנפוצה שאתם עושים

24.1.2023 / 23:48

אושיית ניקיון העלתה לרשת סרטון ובו היא חשפה: כך מנקים אבק ביעילות ובעיקר בפשטות ללא שום מוצר ניקוי מתוחכם. צפו בסרטון שאולי יפתיע אתכם

השיטה הנכונה לניקוי אבק/Purdy & Figg | Cleaning Hacks

אם אתם כמובו שונאים להתכופף ולנקות אבק ממקומות קשים, אל תדאגו - אתם ממש לא לבד ויש פתרון. מומחית הניקיון Purdy & Figg העלתה לטיקטוק סרטון ובו חשפה טריק שמדגים כיצד מנקים אבק ביעילות ובפשטות מבלי להתאמץ יותר מדי. בסרטון שעלה עם הכותרת "טיפ הניקיון שאתם צריכים ללמוד" היא מסבירה מהי הטעות הנפוצה שרובנו עושים.

היא מדגימה כיצד היא במטלית לחה בניסיון להסיר אבק מהחלק העליון של האסלה, אבל במקום להיפטר מהלכלוך והאבק, השיטה הזו פשוט מעבירה את האבק למקום אחר ולא באמת מנקה. היא הסבירה שזו "נקודת המבט כשאתה לא מנקה את האבק עם יבש לפני המטלית הרטובה, אז אתה פשוט דוחף אבק מסביב." לאחר מכן היא יעצה: "עברו למטלית מיקרופייבר יבשה".


אז מה צריך לעשות? "תחליפו לבגדים ישנים ויבשים עם סיבים סינתטיים ותנגבו את האבק על יבש לפני שאתם משתמשים במוצרי ניקוי".

ככה עושים את זה נכון

@purdyandfigg

The cleaning tip you wish you learn

♬ original sound - sped up sounds

"נקו עם מטלית יבשה את האבק לפני שאתם משתמשים במוצר ניקוי כלשהו!", היא מזהירה.

לאחר מכן אנו רואים את המטלית היבשה מכוסה באבק, מכיוון שהיא הסירה אותו בהצלחה מעל פני השטח. מומחית הניקיון ממליצה: "נקה חכם יותר, לא קשה יותר" כשהיא מראה משטח אמבטיה נוצץ ללא אבק או לכלוך. "האבק נדבק יותר כשהוא רטוב - אז קל יותר ועדיף לנגב עם יבש קודם".

עוד טיפים לניקוי אבק
קבלו טריק פשוט וזול שירחיק את האבק מהמשטחים בבית
זה המרכיב הסודי שישמור על הבית שלכם נקי מאבק למשך חודש שלם

למעלה ממיליון וחצי אנשים צפו בסרטון שלה ולמרות שלחלקכם אולי ה"טיפ" הזה נשמע מובן מאליו, רבים מהצופים שלה הודו לה עליו והתוודו שהם חוטאים בניקוי רטוב של האבק. אחד אף תהה האם לאחר הניקוי צריך לזרוק את המטלית והיא הסבירה לו שניתן לשטוף אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully