וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האובך מייאש? קבלו טריק פשוט וזול שירחיק את האבק מהמשטחים בבית

15.11.2021 / 23:43

אם נמאס לכם לנקות את האבק כל הזמן מהמשטחים רק כדי למצוא אותם שוב מלאים באבק לאחר כמה דקות - גילינו בדיוק את הטריק שישמור על כל המשטחים בבית מצוחצחים גם בימים כאלה. והסוד הוא שימוש במוצר מפתיע

טריק לניקוי ומניעת הצטברות אבק על משטחים/@mrsjohalshome

זו הפכה להיות המכה של המדינה בימים האחרונים. האובך באוויר מתסכל, השיער מתייבש, העיניים צורבות והעור מתקשה. קשה לנשום, קשה להתנהל ובעיקר - לא נעים. מיותר לציין שאלו הימים שבהם החלונות בבית מוכרחים להיות סגורים, אחרת תמצאו את סביבת המגורים שלכם טובעת במרקם חולי ומזוהם. אך מצד שני, חלונות סגורים הם לא פתרון שאפשר לחיות איתו לאורך זמן וגם הם לא מונעים את הצטברות האבק בכל מקום.

אז אם נמאס לכם לנקות את האבק כל הזמן מהמשטחים רק כדי למצוא אותם שוב מלאים באבק לאחר כמה דקות - גילינו בדיוק את הטריק שישמור על כל המשטחים בבית מצוחצחים גם בימים כאלה - החל ממקרר, דרך השולחן ועד אפילו ספות ובגדי עור.

הסוד? שמן תינוקות.

צפו בפלא

מאנג'ט, מומחית ניקיון שמפרסמת סרטונים בטיקטוק תחת השם @mrsjohalshome, חשפה לאחרונה טריק לשמירה על המשטחים נוצצים ונקיים מאבק - היא משתמשת בשמן תינוקות כדי להבריק את המקרר שלה, לנקות אבק מהשולחן, ואפילו משתמשת בו כדי לשפשף את מעיל העור.

בסרטון שהיא פירסמה היא הדגימה את השימושים השונים של שמן התינוקות ובזמן שהיא מנקה איתו את המקרר ולאחר מכן את השולחן והפמוטים שלה היא כתבה: "השתמשו בשמן תינוקות על משטחי כרום (נירוסטה) כדי לתת להם ברק נוסף". לאחר מכן היא משתמשת בשמן התינוקות גם על מוצרי עור כדי להבריק אותם.

בדיילי מירור אישרו ששמן תינוקות הוא חומר ניקוי נהדר למשטחי נירוסטה, מכיוון שהוא יכול לעזור להפוך אותם למבריקים אם משפשפים אותו לתוך פני השטח בתנועות מעגליות.

כן. אנחנו יודעים מה אתם חושבים - האם מריחה של שמן תינוקות על משטחים בבית לא תשאיר אותם שומניים למגע? גם הגולשים העלו את הסוגייה הזו אולם מאנג'ט הבטיחה להם שזה לא קורה וציינה שהיא משתמשת רק בטיפה של שמן תינוקות בכל פעם. בכל מקרה, כדי להבטיח שהמשטח לא יישאר דביק לאחר מכן, הסירו את עודפי השמן על ידי ניגוב עם מטלית מיקרופייבר או מגבת מטבח.

אחד מהגולשים תהה האם ניתן להשתמש בשמן תינוקות גם לניקוי חלונות, אולם היא יעצה שלא לנסות כייון שהשמן יימרח על הזכוכית והמליצה במקום זה להשתמש לניקוי חלונות בסבון לניקוי כלים ומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully