וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקס אנד מאץ': מטבח בשני צבעים - ככה עושים את זה

אחת המגמות החזקות והמעניינות לשנת 2023 הוא ערבוב במטבח - שני צבעים, שני סגנונות או שני חומרים שונים. כשעושים את זה נכון, התוצאה יכולה להרים את כל הבית

שילוב של סקנדנבי עם כפרי. מטבחי רגבה. אדריכלית ומעצבת פנים: אפרת וינרב we, סטיילינג מאיה לבנת הרוש. איתי בנית,
סקנדינבי + כפרי. מטבח: רגבה, אדריכלית ומעצבת פנים: אפרת וינרב we, סטיילינג: מאיה לבנת הרוש/איתי בנית
מטבח שמשלב מודרני עם כפרי. מטבחי DADA טולמנ'ס. טולמנ'ס,
מודרני + כפרי. מטבח: DADA, טולמנ'ס/טולמנ'ס

הרחק מהמיינסטרים התפתח סגנון השוחה נגד הזרם, אך ברוח התקופה, נראה כי בשנת 2023 הוא מגיע היישר לקדמת הבמה. טרנד ה-Mix & Match הוא הטרנד הבוהמייני הכי נכון לעונה הקרובה, מתוך אמונה כי חשיבה חופשית מתחילה בבית.

Mix & Match בעיצוב המטבח, מעודד את דיירי הבית להתייחס אליו כמגרש משחקים, בו הם יכולים לחקור ולבטא את הסגנון האישי הייחודי שלהם. המטבח הוא אזור שחיים בו, ועל כן אינו כפוף לחוקים: הכל הולך. חדש פוגש ישן, מותגים מובילים מתמקמים ליד אוצרות יד שנייה, סגנון הרחוב מתערבב עם שנות ה-80, ורטרו הוא כבר מזמן לא מילה גסה.

היופי בסגנון ה-Mix & Match בעיצוב המטבח הוא, שהוא לא מתאמץ. הוא מאפשר יצירתיות לצד אקלקטיות ביצירת מרחב אישי מעוצב, המשקף את האישיות של דיירי הבית.

קל מאוד לאפיין את הבית כשהוא מעוצב בסגנון אחד, קלאסי או מודרני, תעשייתי או כפרי. אם כי הסגנון הנכון והמדויק עבור חללי הבית הוא סגנון פחות מעונב ויותר כזה שחיים בו. על אחת כמה וכמה שמדובר בעיצוב המטבח. עיצוב נכון הוא עיצוב שלוקח בחשבון את שנות חייהם של הדיירים ומשאיר מקום לאספנות שלהם בין אם בכלים, במחבתות ובסירים ובין אם בפרטי אמנות שהרבה פעמים מוצאים את מקומם במטבחים הכי פחות מעונבים.

היברידיות היא צו השעה

שילוב של סקנדנבי עם מודרני . קוסנטינו משטחי עבודה למטבח מותג Sensa. קוסנטינו,
סקנדינבי + מודרני. קוסנטינו משטחי עבודה למטבח, Sensa/קוסנטינו
מטבח בסגנון שמשלב מודרני עם כפרי. מטבחי DADA טולמנ'ס. טולמנ'ס,
מודרני + כפרי. מטבח: DADA, טולמנ'ס/טולמנ'ס

טרנד עיצוב ה-Mix & Match הינו היברידי מיסודו וזו הסיבה שהוא הכי נכון לשנת 2023.
הקורונה לימדה אותנו שגמישות היא שם המשחק ולדעת לערבב את היכולות והמחשבות שלנו, גם אם הן שונות מאוד, זה כורח המציאות.

המשמעות היא לנער את הסגנון הקונבנציונלי ולערבב מחדש את ספר החוקים. לאפשר משחק יצירתי בין סגנונות, בין חומרים ובין תקופות. בכלל מדובר על שילובים אמיצים היוצרים אמירה אינדיווידואליסטית חזקה - ברית מפתיעה של סגנון, צורה וצבע. כאשר כל אחד יוצר את הסגנון הייחודי שלו, מתקבלת תוצאה נפלאה הרחק מהשוק ההמוני.

סגנון זה התפתח לא רק בקרב הצרכנים אלא כתוצאה מכך שהמעצבים ואף חברות המטבחים למדו להעריך באופן מלא את הכוח שיש בידי אביזרים לשנות ולשפר. כפועל יוצא, רואים יותר ויותר באולמות התצוגה מטבחים אשר מתרחקים יותר ויותר ממושגים חד ממדיים כשהם הופכים יותר ויותר הרפתקנים ומלאי תעוזה.

אמנות ה-Mix & Match - איך עושים את זה נכון?

שילוב של רטרו עם מודרני . קוסנטינו - Silestone. חו"ל,
מודרני + רטרו. משטחים ירוקים של Silestone-Cosentino/חו"ל
שילוב וואבי סאבי עם מודרני. מטבחי רגבה. מעצבת פנים לירז בוקעי. שירן כרמל,
וואבי סאבי + מודרני. מטבח: רגבה, מעצבת פנים: לירז בוקעי/שירן כרמל

סגנון ה-Mix & Match, אומנם שובר את כל הכללים כשהוא מאיר בזרקור מיוחד מושגים כמו "אקלקטיות" ואינדיבידואל". אך למרות החופש האמנותי והיעדר החוקים, יש לסגנון הזה מספר כללים וערך אחד משותף - התרגשות יצירתית.

שילוב של רהיטים ואבזרים - כסאות בר במראה קלאסי ישתלבו נהדר בעיצוב מטבח מודרני. וגופי תאורה בסגנון רטרו ישתלבו נהדר בסגנון מטבח כפרי. אל תחששו לערבב סגנונות רחוקים, ואפילו מנוגדים.

שילוב צבעים ודפוסים יוצאי דופן - מאדום בוהק ועד צהוב חרדל, כחול רויאל וירוק דשא - לסגנון ה-Mix & match אין הגבלות על צבע. קירות צבועים בצבע פופ ארט דומיננטי ישתלבו נהדר עם מטבח לבן. אפילו קירות דומיננטיים שעליהם עיצוב גרפי מופשט או פרחוני-רומנטי, נקודות, טיפוגרפיה, הדפסי חיות, איורים או הדפסי תמונות ישתלבו נהדר עם מטבח בעיצוב תעשייתי.

שילוב נועז של חומרים - שילובי החומרים לא יכלו להיות נועזים יותר. שיש לצד מתכת, זכוכית לצד בטון. עץ ונירוסטה. Mix & Match של חומרים במטבח יוצר סינתזה יוצאת דופן של מרקם ואור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully