וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע בזמן על מיטה זוגית: האבולוציה של חדרי השינה שלנו - צפו

טיקטוקרית מוכשרת יוצרת סרטים קצרים ומגניבים שממחישים כיצד בדיוק נראו חדרי השינה שלנו בכל עשור והתוצאה פשוט מהממת. מאיפה היא משיגה את הפריטים התקופתיים ואיך היא יצרה את הסרטים? צפו

מסע בזמן בין עיצובים של חדרי שינה בעשורים שונים - סרטון טיקטוק של היוצרת מריס ג'ונס/Maris Jones -Tiktok

מריס ג'ונס (@marisjones) היא טיקטוקרית מוכשרת ויוצרת סרטים שמכנה את עצמה "הנוסעת בזמן", זאת בשל ההתמחות הגניבה שלה ביצירת סרטונים שממחישים בדיוק איך אנחנו והסביבה הביתית שלנו השתנינו לאורך העשורים. באחד הסרטונים הויראליים שהעלתה לחשבון הטיק טוק שלה היא מציגה חדר שינה שבכל כמה שניות העיצוב שלו משתנה בהתאם לעשור אחר.

הודות לסטיילינג וארט מדוייק ועריכה מהירה וקצבית התוצאה פשוט מושלמת ומרתקת. והסרטונים שלה זוכים בהתאם לצפיות רבות, לייקים ושיתופים. באחד הפוסטים שלה היא גם חושפת את אחורי הקלעים של עבודתה ומסבירה איך היא צילמה את הסרטון של המסע בזמן בין חדרי השינה. לדבריה, צילום הסרטון לקח יומיים. היא צילמה אותו בחדר האורחים שבעליית הגג בבית הוריה, שעליהם היא אומרת ש"הם לא זורקים שום דבר" וגם חובבי עתיקות ואספנים של פריטים תקופתיים. העובדה הזאת כמובן משרתת את ג'ונס מצוין - משום שבבית הוריה היא מצאה כמעט כל מה שהיה נחוץ לה כדי לייצר תפאורות של חדרי שינה בעשורים שונים. אנחנו מדברים על מסכי מחשב של אפל משנות האלפיים לצד עטיפות תקליטים ישנות, ושמיכות ווילונות עם הדפסי סבנטיז מגניבים.

מאחורי הקלעים: כך צולם סרטון המסע בזמן

@marisjones The 2-day process of turning my parent's guestroom into bedrooms from dif decades #vintagevibes #setdesign #bedroominspo #vintagedecor ♬ Leave It (Single Remix) - Yes

עוד זוית לחדרי שינה לאורך העשורים השונים

אוהבים עיצובי רטרו ווינטג'? יש לנו משהו בשבילכם:
איך לשלב פריטי וינטג' בלי שהבית יראה כמו הבית של סבתא
קפואה בזמן: האוצר שנמצא בדירת השיכון הישנה בגבעתיים

את כל הציוד היא מכינה מראש בערימות לפי כל עשור בחדר הסמוך, ואז היא מצלמת עשור אחד, מפרקת את הסט ומרכיבה אותו מחדש עם הציוד של העשור הבא. את כל זה היא עושה לבד, וכן, היא גם מסדרת אחריה כשהיא מסיימת - ואם תצפו עד הסוף תראו שמדובר בלא מעט בלאגן.

מריס גם מופיעה בסרטונים של עצמה, כאשר בכל פעם היא מחליפה תלבושות שתואמות את האופנה של אותו עשור שהיא מצלמת, החל משנות ה-50 ועד לימינו. לאחר מכן היא עורכת את החומרים ומוסיפה להם גם פס מוזיקלי תואם תקופה. האם יש לה עשור מועדף? כשנשאלה על כך בראיון לווג אמרה מריס כי העשור האהוב עליה הוא שנות ה-80 משום שהסטייל והאופנה היו כה מגוחכים והעיצובים היו נועזים ודקדנטיים. קשה להתווכח איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully