וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים רצו למות: בן 4 עשה קקי באסלה בתצוגה של חנות

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 12:05

הורים שהגיעו לחנות למוצרים לבית סובבו את גבם לרגע, ומצאו את בנם יושב על תצוגת האסלות בחנות ועושה מספר 2. אנחנו יודעים מה אתם שואלים את עצמכם עכשיו: אז כן, הם ניקו את זה. וכן, הם גם צילמו

אסלות. ShutterStock
כל מי שאי פעם הגיע למקום כזה עם ילדים קטנים חשב ,מה אם זה יקרה לי?". תצוגת אסלות בחנות/ShutterStock

כל מי שאי פעם היה לו העונג המפוקפק להגיע עם ילדים לחנות של מוצרי קרמיקה וסניטריה לבית, ודאי העלה בדעתו את תרחיש האימים שבו ילדיו טועים לחשוב שהאסלות בתצוגה הן אסלות אמיתיות. עבור זוג הורים אומללים בבריטניה התרחיש הזה הפך למציאות. ולא הרבה זמן אחר כך הוא גם הפך לוויראלי, כמובן.

בסוף השבוע האחרון הגיעו בני הזוג קרוליין ואזי אקטאר לחנות B&Q בגלסטונברי יחד עם שלושת ילדיהם הקטנים: ג'ייקוב בן ה-4, פרנקי בת ה-3 ואלייזה בת השנה. מדובר בסניף של רשת למוצרים לבית, שאליו הגיעה המשפחה כדי לקנות חבל כביסה חדש בסך הכל. אבל כבר נקודת הפתיחה הזאת של שני הורים על 3 ילדים בני 4 ומטה בישרה על יחסי כוחות בעייתיים מאוד, בטח במקום ציבורי הומה אדם בשבת בבוקר.

ואכן, העניינים הסלימו מהר מאוד. בראיון לתוכנית בוקר האם קרוליין סיפרה שהיא ובן זוגה "רק הפנו את גבם לרגע לילדים" ובדיוק אז ג'ייקוב החליט שזה הזמן והמקום לעשות קקי. הוא בחר אחת מהאסלות הרבות שניצבו לידו בתצוגה של הכלים הסניטריים, הפשיל מכנסיים, התיישב ועשה את צרכיו. "רגע אחד הילדים התרוצצו לידנו, וברגע שלאחריו כבר ראינו את ג'ייקוב יושב על האסלה עם המכנסיים מופשלים. רצנו אליו, אבל זה כבר היה מאוחר מדי", שיחזרה קרוליין.

ג'ייקוב הצעיר, שמסתמן כילד שלא מאבד את קור הרוח והעשתונות גם במצבי דחק, מיד התאפס ועשה את הדבר המצופה מילד בן 4 - הוא האשים את אחותו הקטנה פרנקי ש"היא אמרה לי שזה מותר לעשות פה". למרבה המזל, עובדי החנות והקונים האחרים שהיו עדים למקרה גילו סלחנות והבנה ולא כעסו עליהם. אבל הם כן התבקשו לנקות את האסלה ולהסיר ממנה את תוצריו של בנם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תצוגת אסלות בחנות מוצרים לבית. ShutterStock
עובדי החנות והלקוחות האחרים גילו סלחנות לסיטואציה, למרבה המזל. אסלות בחנות/ShutterStock

קרוליין סיפרה שהיא ובעלה היו מזועזעים ונבוכים עד עמקי נשמתם ממה שקרה. היא יצאה מהחנות כדי להביא מגבונים מהאוטו, וכשחזרה אליה ג'ייקוב עדיין ישב על האסלה. בעלה המיואש אמר לה שהילד אמר שהוא "צריך לסיים" והוא לא ידע מה עוד לעשות. לצדו עמדה עובדת של החנות שהתפקעה מצחוק.

גם תוך כדי האירוע הקיצוני, קרוליין לא פספסה את העובדה שמדובר בחומרים שמהם עשויות הרשתות החברתיות, לכן היא דאגה בין ניגוב לניגוב גם לתעד כמה תמונות ממש פרייסלס, שאותן העלתה לפייסבוק לאחר מכן, בפוסט שזכה לעשרות אלפי לייקים ושיתופים והפך ויראלי יותר מהר מזן האומיקרון. "בהתחלה רצינו למות, אבל ככל שהדקות חלפו זה רק נהיה יותר ויותר מצחיק. אני זוכרת את עצמי הולכת לחניון להביא מגבונים ושקית ונקרעת מצחוק", נזכרה קרוליין. והוסיפה כי היא מקווה שגם ג'ייקוב יזכור את זה כחוויה משעשעת כשיתבגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully