וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לנופש? רגע לפני אתם חייבים לעשות את הדבר הזה בשירותים

9.6.2022 / 0:01

הנדימן עם כמעט 2 מיליון עוקבים בטיקטוק ממליץ לעשות פעולה אחת הכרחית בשירותים שלכם לפני שאתם יוצאים לחופשה ארוכה - וזה לא מספר שתיים

זה מה שצריך לעשות לשירותים לפני נסיעה/TIKTOK/@MECHANICALLYINCLEYEND

מתכננים חופשת קיץ ארוכה? ומה עם החגים? הם "יוצאים טוב" השנה. אבל רגע לפני שאתם יוצאים לחופשה - יש משהו אחד שממש כדאי לכם לעשות בשירותים שלכם. זה יקח לכם גג 30 שניות וישאיר אתכם רגועים, למקרה שמישהו בכלל חשב על מה שיכול לקרות אם לא תעשו את זה.

נפסיק לדבר ברמזים: ההנדימן דייוויד קולמן (@mechanicallyincleyend) לו יש כמעט שני מיליון עוקבים בטיקטוק, משתף שם סרטוני "עשה זאת בעצמך" לבית - ולאחרונה הוא המליץ לכסות את האסלה שלכם בניילון נצמד לפני שאתם יוצאים לחופשה ארוכה.

"אם אתם עוזבים את הבית לתקופה ממושכת או משאירים אותו ריק, מה שאני מציע לכם לעשות זה לעטוף בניילון נצמד את האסלה", הוא אמר בסרטון שצבר יותר מ-800 אלף צפיות. בקטע הקצר הוא מציג את השירותים שלו המכוסים בניילון נצמד, שבדרך כלל משתמשים בו לעטיפת שאריות אוכל, ומוסיף: "בדרך הזו, המים שנמצאים באסלה לא יתאדו ויאפשרו לחולדות, ג'וקים וריחות ביוב לפלוש לדירה שלכם כשלא תהיו בה".

ככה הוא עושה את זה

כפי שודאי הבנתם, הטיפ פחות מיועד לסופ"ש קצר בארץ ויותר עבור מי שיוצא לחופשות ארוכות או למי שיש לו דירת נופש בה הוא מתגורר רק מספר פעמים בשנה. לדברי המומחה, הניילון מונע מהמים לרדת ומחולדות ושאר מזיקים לעלות ולצאת מהאסלה שלכם לאזורים היגיינים יותר בבית.

הוא הוסיף: "תועלת צדדית: בקיצור, אתם יכולים לנצל גליל שלם של החומר הזה ואז להשתמש בו בתור פומפה" (בעזרת הווקום שנוצר). הוא התחיל לדחוף קלות את מרכז העטיפה כדי להדגים: "אתם רואים כיצד המים זזים שם למטה? אם יש לכם חסימה קלה מאוד בשירותים, זה עשוי לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully