וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכינו את "סליים הניקיון" שיכול לשאוב פירורים מחללים זעירים ובלתי נגישים

12.5.2022 / 23:50

גורו הניקיון אלנז חמאי פרסמה סרטון "עשה זאת בעצמך" בו היא מדגימה כיצד תוכלו להכין בביתכם סליים שבמקום ללכלך ולהציק יעזור לכם בניקיון אבק ופירורים בחלקים בבית וברכב שהגישה אליהם בעייתית

ככה תכינו סליים שאפשר לנקות איתו/TIKTOK/ELNAZHAMAI

מומחית הניקיון אלנז חמאי שיתפה טריק לאיסוף פירורים בחללים זעירים וקשים לגישה בבית וברכב - ואת "ספוג הקסם" שאחראי לכך תוכלו להכין לגמרי בעצמכם מחומרים שנמצאים בביתכם.

ספוג הניקיון הזה הוא למעשה סליים שניתן להכינו בשלושה מרכיבים בלבד. כן. סליים. אחד מהלהיטים הגדולים של הילדים בשנים האחרונות ואחד מהסיוטים הגדולים של ההורים שצריכים לנקות אחריהם (וגם לוודא שהם לא משתמשים בחומרים מסוכנים).

בסרטון ששיתפה בטיקטוק היא מדגימה כיצד היא עושה את זה. תחילה היא שפכה לכוס מדידה כוס מים חמימים ורבע כוס אבקת בוראקס ועירבבה. בקערה נפרדת היא שפכה חמש אונקיות (כ-150 מיליליטר) של דבק לבן המוכר לנו מבית הספר. לדבק היא הוסיפה חצי כוס מים חמימים ועבור הלוק הסופי הוסיפה טיפת צבע מאכל - אך זה כמובן לא חובה ותוכלו להישאר עם המראה הלבנבן.

לסיום, מומחית הניקיון שפכה את תערובת המים והבוראקס לתוך הקערה עם הדבק ובעזרת כפפות גומי ערבבה את שתי התערובות עד שתערובת הניקוי הנוזלית הפכה לסמיכה ודביקה. בסליים שנוצר היא השתמשה כדי להרים בקלות פירורים ממחזיק הכוסות ברכב, כמו גם שאריות אבק מפתחי האיוורור ולכלוך בגב כסאות המטבח ומקלדת המחשב.

כך תכינו אותו:

והנה עוד כמה דברים שתוכלו לעשות איתו:

כדי לשמור את הסליים רענן לשימוש חוזר, חמאי מאחסנת אותו במיכל אטום. באשר לניקוי הסליים, אמרה חמאי ש"אפשר להמשיך להשתמש בו עד שכלום לא נדבק אליו, או שניתן לחתוך את החלק המלוכלך מיד לאחר השימוש".

הצופים הראו התלהבות מהטריק שלה בתגובות. "מה!? זה כל כך מגניב!" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני לגמרי הולכת לעשות את זה. תודה". ואתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully