וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עף לנו המוח מהטריק הפשוט הזה להסרת כתמי אוכל ושמן קשים מהתנור

4.4.2022 / 15:45

קבוצות חולי הניקיון בפייסבוק מראות התלהבות יתרה מטריק פשוט להסרת כתמים קשים מתנור האפייה, כשכל מה שדרוש לכך הוא פריט אחד שרוב הסיכויים שכבר יש לכם בבית

כך תנקו את התנור במהירות - @Cleverly

פריקית ניקיון שיתפה את חבריה בטריק מפתיע להסרת כתמי אוכל ושמן קשים ממדפי הגריל בתנור האפייה - וזה הפך לויראלי ושותף בין קבוצות ניקיון בפייסבוק עם המון חובבי ניקיון שניסו והתרשמו מהתוצאות. מה שמיוחד בטריק הזה הוא שמלבד העובדה שרבים כבר ניסו ואישרו שהוא באמת עובד כמו קסם, הוא גם יצרוך מכם שימוש במוצר אחד בלבד - שככל הנראה כבר יושב אצלכם בבית ומחכה לפעם הבאה שתעשו כביסה.

מישל טמפלין, תושבת אנגליה, שיתפה בקבוצת הניקיון של הגברת הינץ' "טיפים לניקיון של צבא הינץ'" את השיטה שלה להסרת כתמים ממדפי תנור מטונפים והיא: דפי מרכך למייבש. כן, לדבריה אם תספגו את מדפי התנור שלכם במים חמים עם דפי מרכך - הם יצאו ממש מבריקים. חובבת הניקיון סיפרה שקיבלה את הטיפ מחברים וחשבה לנסות בעצמה. היא מילאה אמבטיה במים חמים והכניסה לשם מספר דפי מרכך. מיד אחר כך היא הכניסה את מדפי הגריל השמנוניים ונתנה להם להעביר שם את הלילה. בבוקר היא גילתה שהמדפים מבריקים ממש ונותרה המומה.

ניקיון מדפי התנור בדפי מרכך. פייסבוק, צילום מסך
אמבטיה חמה עם דפי מרכך הוא הפתרון האולטימטיבי/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully