וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תכינו פצצת ניקוי שירותים - שתחסוך לכם המון מאמץ

7.7.2021 / 1:14

אם גם אתם לא ממש נהנים לנקות את האסלה - כדאי שתדעו שעם שלושה מרכיבים שסיכוי טוב שכבר יש לכם בבית אתם יכולים להכין בקלות "פצצת ניקיון" אותה שמים במי האסלה והיא תנקה את השירותים ותפיג את הריחות הרעים

ככה היא מכינה את פצצת הניקוי לשירותים/@mama_mila_

ניקוי השירותים זו אחת מאותן מטלות הבית שכולם שונאים, למרות שבסך הכל זה שטח די קטן שצריך לנקות. למזלנו, נמצאה דרך זולה ופשוטה לריענון וניקוי אסלת השירותים במהירות ובאופן טבעי. בנוסף, אם משתמשים בשיטה הזו באופן קבוע זה יכול להקל על שגרת הניקיון הקבועה.

שאנטל מילה, מומחית ניקיון שמצליחה מאוד ברשתות החברתיות בזכות הטריקים ושיטות הניקיון הביתיות שלה חשפה בטיקטוק את ה"מתכון" שלה לפצצת ניקוי של השירותים העשויה כולה מרכיבים פשוטים.

כפי שהשם מרמז, פצצות ניקוי האסלה פועלות באופן דומה לפצצות אמבטיה - על ידי התפרקות כשהן פוגשות את המים. החלק הטוב ביותר הוא שצריך רק שלושה מרכיבים להכנתן, והם עשויים כבר להמצא בארונות שלכם ואם לא ניתן למצוא אותם בקלות בסופר.

ככה היא מכינה את הפצצות

@mama_mila_

Easy DIY toilet cleaner bombs that will leave your toilet clean + deodorised ? #ecofriendly #bathroomcleaning

♬ original sound - elijah woods

שנטל הסבירה בסרטון שכל מה שצריך זה לערבב בקערה כוס סודה לשתייה, רבע כוס חומצת לימון ו-10 טיפות שמן אתרי. "סודה לשתייה חזקה בהסרת ריחות וחומצת לימון היא חומר חיטוי טבעי", הסבירה שאנטל את הרכיבים בתגובות.

"רססו את התערובת במים עד שהיא מרגישה כמו חול", היא כתבה. כאשר התערובת מגיעה למרקם חולי, הכניסו אותה למגש תבניות מסיליקון - כמו זה שמשמש להכנת קוביות קרח או קאפקייקס - והמתינו להתייצבותה. לאחר שהתערובת התייצבה, הוציאו את הפצצה מהתבנית והפילו אותה אל תוך אסלת השירותים לניקוי והפגת ריחות רעים.

ניתן להוסיף את השימוש בפצצות הללו לשגרת הניקיון הקבועה שלכם ולהשתמש בהן לפני קרצוף האסלה, או שתוכלו להפיל אחת כל כמה ימים כדי לשמור על המקום נקי יותר בין הפעמים בהן אתם משפשפים את האסלה בצורה יסודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully