וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה טיפים שימושיים לניקיון והכלי המפתיע שיעזור לכם לנקות את המטבח

15.12.2023 / 0:02

אם כבר חשבתם ששמעתם על כל הכלים שבאמצעותם אפשר לנקות את המטבח, חכו להפתעה הבאה: מנקה מקצועית הציעה להשתמש בכלי מפתיע, שעוזר להגיע למקומות הקשים ביותר

שלושה טיפים לניקוי שבאמת עובדים/jetlagremedy

בואו נודה באמת - ניקוי המטבח זו משימה מפרכת שאף אחד לא באמת רוצה לעשות. אפילו אחרי שסיימתם לשטוף את הכלים ולהעביר מגב, המטבח עדיין שמנוני, מלוכלך ובאופן כללי די מגעיל. אבל מכיוון שניקיון המטבח זו משימה חשובה לא רק למראית עין אלא גם לבריאות שלנו - כנראה שאין ברירה אלא להפשיל שרוולים ולנקות היטב.

למרבה המזל, מנקה מקצועי אחת גילתה טריק מפתיע - שימוש פשוט במרית יכול לעזור לשמור על הניקיון במטבח ואף לעזור להתמודד עם נקוי אזורים שקשה להגיע אליהם, שבדרך כלל יגדלו בהן עובש ופטריות. כן. מרית (שנקראית גם ספצ'ולה או לקקן) זה הסוד של Jetlag Remedy, חברה לניקוי משק הבית מאוסטרליה, ששיתפה את הטריק הזה בטיקטוק והדיעה למאות אלפי צפיות.

"הנה שלושה טיפים שימושיים לניקיון ביתי בהן אני משתמשת כמנקה מקצועית", הודיעה האישה בסרטון. הטריק הראשון שלה עוזר להוציא "לכלוך שומני בקלות" מאזורים שקשים לניקוי - לצורך זה יש לעטוף את המרית במטלית מיקרופייבר. היא השתמשה במרית המכוסה כדי לגרד "לאורך האזורים שקשה להגיע אליהם".

"אפשר להשתמש בה סביב תנורים, בכיורים, בחדרי אמבטיה. אני אוהבת את זה", היא השתפכה. הטריק הזה יעיל במיוחד עבור פינות קשות להגעה שבהן הלכלוך עלול להילכד, אבל הקצה החד של המרית מצילח להגיע אליהן כדי לאסוף את הלכלוך והאבק שאחרת שהצטבר בהן.

ככה עושים את זה

@jetlagremedy

3 cleaning hacks you'll actually use ??‍♀️

♬ Aesthetic - Tollan Kim

הטריק הבא שלה נקרא "שיטת 3 השלבים להברקת הכיור" והיא מתחילה עם מעט "קרם ניקוי רב תכליתי" כמו Cif, ומשפשפת את כל הכיור. לאחר מכן, היא מרתיחה מים בקומקום, שופכת את המים החמים לכיור ומחכה שיתייבש. השלב האחרון בדרך לכיור נוצץ זה השפרצת מעט חומר לניקוי נירוסטה על מטלית וניגוב כל האזור. לאחר מכן הכיור נראה "חדש לגמרי".

עוד סודות לניקוי המטבח
הטריק המפתיע שיעלים בקלות את הלכלוך העיקש מכלי המטבח

15 דקות בסוף היום: טיפים לניקיון מהיר ויעיל של המטבח

הטיפ האחרון שלה היה "לוודא שאתה מנקים אבק מהצמחים שלך" - במיוחד אלה עם עלים גדולים. "זה עושה הבדל עצום בבית. מה שאני עושה כדי לגרום להם להיות מבריקים במיוחד ולהרחיק מעט את האבק הוא להוסיף להם מעט שמן", היא הסבירה, והציעה שימוש בשמן זית או קוקוס. בנוסף למראה יפה יותר, ניקוי אבק מהצמחים חשוב גם כדי לוודא שהם מקבלים את כל האור שהם צריכים, מכיוון שאבק יכול להשפיע על יכולתם לספוג את אור השמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully