וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק המפתיע שיעלים בקלות את הלכלוך העיקש מכלי המטבח

3.8.2023 / 0:03

חברה בקבוצת פייסבוק של מומחי ניקיון חשפה באיזו מוצר היא משתמשת כדי להיפטר מהלכלוך שנשאר ולא יורד מצלחות וסירים ומסתבר שהוא יעיל גם כדי לנקות את השירותים והוא ממש זול. בחיים לא תנחשו מה הוא

דברים שאפשר לנקות עם טבליות של שיניים תותבות/@lynsey_queenofclean

אם גם אתם מנסים לנקות את הצלחות והסירים ולא מצליחים להיפטר מלכלוך עיקש במיוחד? יש לכם מזל - כי בקבוצת הפייסבוק של גורו הניקיון הפופולארית מיס הינץ', אישה אחת חשפה שיטה נהדרת שתסייע לכם להיפטר מכל הלכלוך עם מינימום מאמץ ובעזרת פריט די זול ומפתיע.

"מה הוא מוצר הפלא אתם שואלים? הוא מאוד יקר או קשה להשגה?", היא כתבה בפייסבוק, "ובכן, המוצר הוא... טבליות ניקוי לשיניים תותבות. הטבלית הזו מסירה את הלכלוך הקשה שיש בתוך הסירים. הייתי בעיצומו של מיון פריטים שרציתי להעביר לתרומה. אני תמיד שוטפת את הדברים קודם ומצאתי קערה שפעם היה בה עציץ. באזור שאני גרה יש הרבה אבנית במים, כפי שאתם בטח רואים על הקערה. טבלית לניקוי שיניים תותבות הסירה אותה. לי אין שיניים תותבות, אבל אני משתמשת בטבליות האלו גם כדי להשרות בהן וילונות לפני הכביסה, זה ממש עוזר".

קערה לפני ואחרי ניקוי. Facebook, צילום מסך
התוצאות לפניכם/צילום מסך, Facebook

בפוסט שלה היא העלתה תמונות של קערת מטבח לפני ואחרי הניקוי כדי להראות את התוצאות, שהיו אכן מדהימות. את הטבליות האלו אפשר לרכוש בפארמים ב-25 שקלים וב"עלי אקספרס" הן נמכרות ב-6 שקלים.

וזה לא הדבר היחיד שהן מנקות
הטיפ היעיל והמהיר לניקוי מזרנים יצרוך מכם שימוש בפריט אחד מוזר במיוחד

15 דקות בסוף היום: טיפים לניקיון מהיר ויעיל של המטבח

התגובות היו מפרגנות מאוד ואנשים אהבו את הטריק והמליצו לה להשתמש בטבליות האלו גם לניקוי מוצרים שלא קשורים למטבח. "אני שמה טבליות כאלו גם בשירותים לפני שאני הולכת לישון", כתבה אחת המגיבות. אחרת סיפרה שהאינסטלטור שלה המליץ לה לשים טבליות כאלו בניאגרה של השירותים ולמחרת כל החומר השמנוני נעלם.

"האם זה יעבוד גם על אגרטלי זכוכית בהן נוצרו סימני מים במהלך השנים?", תהה אחד מהגולשים וכותב' הפוסט השיבה: "כן כן. היה לי אגרטל ארוך עם בסיס צר. לא הצלחתי לנקות ממנו את האבנית. הכנסתי טבלית לניקוי שיניים תותבות ומים. האבנית נעלמה. לא תזמנתי את זה - אבל הסתכלתי למחרת והקסם קרה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully