וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 דקות בסוף היום: טיפים לניקיון מהיר ויעיל של המטבח

26.1.2023 / 23:57

מומחית ניקיון חשפה שהיא משקיעה רק רבע שעה ביום לניקיון הבית ומתעקשת שלא צריך לעבוד יותר מזה כדי לשמור על הבית נקי ומסודר. אלה הטיפים שלה

ניקיונות של סוף היום/@lynsey_queenofclean

ניקיון הבית לא צריך להיות משימה בלתי נגמרת. מומחית לניקיון מצליחה טוענת שישנן דרכים להאיץ את ניקיון הבית כשהדגש הוא לעשות את מה שבאמת חשוב. היא מספרת, למשל, שהיא לא משקיעה יותר מ-15 דקות ביום לניקיון וחשפה בסרטון באילו צעדים היא נוקטת כדי להשאיר את המטבח שלה נקי ומסודר בסוף היום.

לינזי, המכונה "מלכת הניקיון" ברשתות החברתיות, טוענת שהיא מקפידה לסיים את מטלות הבית במהירות כדי להתפנק בזמנה הפנוי, בסוף יום ארוך ומפרך. באחד הסרטונים ששיתפה בטיקטוק, שם יש לה מעל ל-82 אלף עוקבים, היא התמקדה בכיצד היא שומרת על סדר וניקיון המטבח שלה בסוף יום.

ככה היא מתקתקת הכל ב-15 דקות:

מה אתם אומרים?

הגזימה לגמרי
רעיונות מיולים
244 משתתפים

גורו הניקיון החלה בחיטוי אביזרי הניקיון שלה. ראשית, היא הכניסה את הספוג שלה למדיח הכלים. אם אין לכם מדיח כלים, היא מציעה חלופה: להכניס את הספוג לקערה עם מים חמים ולשים במיקרוגל ל-5 דקות בעוצמה גבוהה.

לאחר מכן, לינזי הניחה את מטלית הכלים הלבנה ואת מברשת הקרצוף שלה במים חמים רותחים יחד עם טבליות לניקוי שיניים תותבות. היא אמרה: "הסיבה שאני אוהבת את אלו היא כי ברור שהן ידידותיות לסביבה ואם יש לכם כפפות לבנות, הן ממש מעולות להורדת כתמים. הן גם בעל ריח מרענן וטוב".

לאחר שטיפת מברשות הניקוי והספוגים שלה, היא התמקדה בשפשוף משטחים - כולל המקרר. הצעדים הבאים שלה היו לפנות את השולחן ולנקות אותו היטב בסמרטוט. לאחר מכן, לינזי העבירה שואב אבק על הרצפה והצעד האחרון שלה היה לרסס את שטיח המטבח בספריי מיוחד לשטיחים. זהו. לדבריה אין צורך להשקיע מעבר לזה.

והנה עוד דברים שהיא עושה במטבח:

עוד על ניקוי המטבח
באזורים האלה במטבח שלכם מסתתרים חיידקים - ואין לכם מושג עד כמה זה מסוכן
5 טעויות נפוצות בניקיון המטבח שלמען בריאותכם אתם חייבים להפסיק לעשות

@lynsey_queenofclean ?Happy Monday? Hope you all had a lovely weekend. I am kick starting my week with a productive deeper kitchen clean. Focusing on some of those areas that can be pushed aside. Inside kitchen cabinets can get manky and the tops of cupboards can easily pick up a layer of dust. The kitchen always feels so much better when everything is in order and in its place. Wishing all you all a fabulous start to the week. #kitchencleaning #kitchenclean #motivationmonday #cleaningmotivation #queenofclean #freshenup #cleanwithme #cleaning #clean #hacks #cleaningtips ♬ Don't Go (2008 Remaster) - Yazoo

מומחית הניקיון זכתה לשבחים על הטיפים שלה. "הסרטונים שלך מדהימים!", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "כמו תמיד, מוכיחה עד כמה מבריקה את".

מנגד היו רבים שטענו שמה שהיא מגדירה כ"כמה ניקיונות קלילים" הם למעעשה עבודה רבה ומיותרת - אז תחליטו בעצמכם אם בא לכם לאמץ את השיטות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully