וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תטהרו את מכונת הכביסה ותגרמו לה להריח נפלא עם טיפ 'משנה חיים'

13.6.2023 / 0:05

מומחית ניקיו העלתה סרטון ויראלי לאינסטגרם שבו היא חשפה פיתרון לאנשים ששוכחים כביסה רטובה במכונה: "אתם יכולים לקנות מוצרי ניקיון יקרים או להכין בעצמכם". צפו בסרטון ותודו לנו אח"כ

ידעתם שאפשר לנקות את מכונת הכביסה עם מי פה?/vicolsfamilyhouse

גורו ניקיון בעלת 2.7 מיליון עוקבים באינסטגרם פרסמה פוסט שבו היא העלתה סוגיית ניקיון פשוטה ושאלה: "שכחתם להוציא את הבגדים הרטובים ממכונת הכביסה ויום לאחר מכן גיליתם שהמכונה מסריחה - מה תעשו?"

היא ליוותה את השאלה עם סרטון פשוט שבו היא הדגימה כיצד בעזרת לימון ומשחת שיניים אפשר לתת למכונת הכביסה "טיפול של ספא" ולהפוך אותה שוב לריחנית ונעימה. משפיענית הרשת פשוט לקחה שני חצאים מגורענים של לימון, מרחה עליהם בערך כפית משחת שיניים והכניסה אותם לתוף של המכונה. לאחר מכן היא הפעילה את המכונה על טמפרטורה גבוהה וחשפה שלאחר הפעולה הזו עם הלימון ומשחת השיניים המכונה קיבלה ניחוח נעים: "זכרו, אתם יכולים לקנות את מוצרי החיטוי היקרים בסופר, או להכין כאלו בעצמכם".

צפו בסרטון

הסרטון שלה צבר מעל 110,000 לייקים באינסטגרם, יחד עם המון מחמאות ותגובות מפרגנות בסגנון "גאונה", "איך את עושה את זה?".

עוד סודות של כביסה
למה לקנות חדשים? 3 טיפים שיסייעו לבגדים שלכם להחזיק לאורך זמן

כך תפטרו בשניות מהלכלוך השחור שנוצר במקום הכי קשה לניקוי במכונת הכביסה


אגב, אם תהיתם כמה זמן אפשר להשאיר את הכביסה הנקייה והלחה בתוך המכונה מבלי שיש צורך להפעיל אותה שוב התשובה היא על פי המומחים של חברת מכונות הכביסה Whirlpool, בטווח זמן של 8 עד 12 שעות לא סביר שהכביסה הרטובה במכונה תעלה ריח לא נעים ועוד יותר לא סביר שיתפתחו בקטריות או עובש על הבגדים.

גם מרתה סטיוארט, מגישת הטלוויזיה והסלבריטי האמריקאית שמתמחה בתחזוקת הבית נשאלה על הסוגייה הזו בטלוויזיה ואמרה: "זה בסדר גמור להשאיר את הכביסה אפילו כל הלילה. אל תשאירו את הכביסה יותר מדי זמן - נגיד למשך שבוע, אבל כמה שעות זה בסדר גמור. אם אתה קם בבוקר וזורק את הכביסה למייבש זה יהיה בסדר".

אבל איך נהיה בטוחים שהכביסה באמת נקייה ולא העלתה עובש? מרתה מסבירה: "דרך אחת לבדוק אם הכביסה בסדר היא פשוט להריח אותה. לעובש ובקטריות יש ריח מאוד חריף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

זה מה שקורה כשמשאירים את הכביסה הלחה במכונה:

@purehealth_research What happens to the clothes if left in a washing machine after the cycle? #washing #mold #bacterias #laundry #tips ♬ original sound PureHealth Research

מצד שני, מומחה הניקיון טרי פישר מ-WeBuyAnyHome טוען שהשארת הבגדים הרטובים במכונה עלולה להיות מסוכנת לבריאותנו.

לדבריו, אם הבגדים נשארים במכונת הכביסה לאחר סיום פעולתה למשך יותר מ-30 דקות, הם עשויים להפוך לכר גידול לחיידקים מזיקים. הוא אמר ל-Mirror: "חשוב מאוד לכבס בקביעות את הבגדים שלנו, אבל כביסה רטובה שנשארת במכונה אפילו עד 30 דקות לאחר סיום המחזור עלולה לגרום לחיידקים לפרוח. לא כל החיידקים מזיקים לבריאות, אבל חלק מהם עלולים לגרום לכם לחלות ומכונת הכביסה שלכם היא כר גידול עבורם - אז אתם רוצים להיות בטוחים שאתם לא עושים שם טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully