וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן המקסימלי שאתם יכולים להשאיר כביסה רטובה במכונה בלי לכבס שוב

24.3.2020 / 0:06

המכונה שלכם סיימה לעבוד ולא הוצאתם את הבגדים הרטובים? אל תמהרו להפעיל אותה שוב. מומחים קבעו: זהו פרק הזמן המקסימלי שאפשר להשאיר את הכביסה במכונה מבלי שתצטרכו לכבס אותה שוב

זה מה שקורה כשמכניסים מצלמת GOPRO לתוך מכונת כביסה/YOUTUBE

בסרטון - ככה זה נראה בתוך מכונת כביסה

למי מאיתנו לא קרה פעם שהוא הפעיל מכונת כביסה ושכח את הכביסה במכונה? אתה מגיע הביתה, מגלה ששכחת להוציא את הכביסה ונאלץ להפעיל שוב את המכונה. גם בימים האלה של מגפת הקורונה בהם אנחנו ממהרים לכבס כל בגד ולנקות כל חלק של הבית קורה לנו שאנחנו שוכחים שהפעלנו מכונה ומיד ממהרים להפעיל אותה שוב כשאנחנו נזכרים שעוד לא תלינו את הבגדים לייבוש או העברנו אותם למייבש.

אבל לא בטוח שאנחנו בכלל צריכים להפעיל שוב את המכונה. בכתבה שפורסמה בדיילי מירור הבריטי, מומחים חשפו כמה זמן אפשר להשאיר את הכביסה הנקייה והלחה בתוך המכונה מבלי שיש צורך להפעיל אותה שוב.

אישה מוציאה כביסה ממכונת כביסה. ShutterStock
אשה בודקת את הבגדים במכונת הכביסה/ShutterStock

אולי תופתעו לשמוע, אבל על פי המומחים של חברת מכונות הכביסה Whirlpool, בטווח זמן של 8 עד 12 שעות לא סביר שהכביסה הרטובה במכונה תעלה ריח לא נעים ועוד יותר לא סביר שיתפתחו בקטריות או עובש על הבגדים.

גם מרתה סטיוארט, מגישת הטלוויזיה והסלבריטי האמריקאית שמתמחה בתחזוקת הבית נשאלה על הסוגייה הזו בטלוויזיה ואמרה: "זה בסדר גמור להשאיר את הכביסה אפילו כל הלילה. אל תשאירו את הכביסה יותר מדי זמן - נגיד למשך שבוע, אבל כמה שעות זה בסדר גמור. אם אתה קם בבוקר וזורק את הכביסה למייבש זה יהיה בסדר".

אבל איך נהיה בטוחים שהכביסה באמת נקייה ולא העלתה עובש? מרתה מסבירה: "דרך אחת לבדוק אם הכביסה בסדר היא פשוט להריח אותה. לעובש ובקטריות יש ריח מאוד חריף".

אשה עם כביסה מסריחה. ShutterStock
פושוט תריחו את הכביסה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully