וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שיציל אתכם: ככה תחזירו בקלות את הבגד שהתכווץ בכביסה לגודלו המקורי

4.2.2020 / 0:03

זה קרה לכולנו - הכנסתם בגד למכונת הכביסה והוא יצא קטן בכמה מידות. במקום לבכות ולזרוק את הבגד יש דרך פשוטה מאוד שבה הבגד יחזור לשימוש, וזה בזכות פריט שיש כמעט לכל אחד מאיתנו בבית

מה עושים אם הבגדים התכווצו בכביסה?/מערכת אסור לפספס

אין מישהו שזה לא קרה לו - מילאנו מכונת כביסה, הוספנו אבקת כביסה ומרכך, סובבנו את הכפתור ולחצנו. אבל כשהבגדים יוצאים בסוף פעולת הניקוי, מסתבר שמשהו השתבש וחלק מהבגדים התכווצו בכמה מידות מהצורה המקורית שלהם. אולי זה החולצה האהובה שלכם, או הג'ינס החדש שרק קניתם. לא משנה מה זה היה, זה נורא מעצבן - וכסף שהשקעתם בבגד הלך לטמיון.

אלא שמסתבר שיש דרך פשוטה מאוד שיכולה לגרום לבגד ההרוס לחזור למצב המקורי שלו, וכל מה שצריך זה דבר שנמצא כמעט בכל בית - שמפו לתינוקות.

כדי לנסות את הטריק בעצמכם, כל מה שצריך הוא למלא כיור או כלי גדול במים חמימים ולהוסיף פקק מלא של שמפו תינוקות. הכניסו את הבגד המכווץ למים והשאירו אותו שקוע בתוכם לחצי שעה. אחרי חצי שעה החלו בעדינות למתוח אותו כדי להרגיע את הבד.

השלב הבא הוא להוציא את הבגד ובעדינות לסחוט את המים ממנו, אך לא לחלוטין. לאחר מכן הניחו אותו על מגבת גדולה, וגלגלו אותה כשהבגד עדיין בפנים כדי לספוג את הלחות. אתם רוצים שהבגד יהיה רטוב קלות, אך לא ספוג. בשלב הבא הוציאו את הבגד והניחו אותו ישירות מול מקור איוורור והחלו למתוח אותו בעדינות בזמן שהוא מתייבש. המשיכו למתוח אותו עד שהוא חוזר לגודל המקורי שלו.

והנה עוד כמה שיטות להחזרת בגדים שהתכווצו לגודלם המקורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully